کد خبر : 1236802 | 07 اردیبهشت 1394 ساعت 17:56 | 77.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه :

همه اضافی هایی که به داد رئال رسیدند(عکس)

در تاریخ 17 سال اخیر رئال مادرید، هستند بازیکنانی که هیچکس از آنها انتظار درخشش نداشته اما به یکباره ناجی این تیم در لیگ قهرمانان شده اند. آخرین نمونه از این دست بازیکنان، چیچاریتو است که در مقابل اتلتیکو، با تک گل دقیقه 88 خود، رئال را به نیمه نهایی فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بین سال های 1998 تا 2002، سه بار عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را به دست آورد تا تعداد قهرمانی های خود را به عدد 9 برساند. در کسب این سه عنوان قهرمانی، نقش کریستین کارمبئو و نیکولاس آنلکای فرانسوی و نیز خاویر پورتیو و جرمی انجیتاپ، انکار نشدنی است. بازیکنانی که سر نخواستنشان در رئال دعوا بود.

کارمبئو در نیم فصل 1997- 1998 به رئال مادرید پیوست و با دو گلی که به لورکوزن در یک چهارم و دورتموند در نیمه نهایی زد، باعث رسیدن رئال به فینال شد. کارمبئو گل تساوی رئال در زمین لورکوزن در یک چهارم و گل اول این تیم در بازی رفت نیمه نهایی مقابل دورتموند را به ثمر رساند. رئال در فینال، یوونتوس را مغلوب ساخت و برای هفتمین بار قهرمان اروپا شد.

سال 2000، نیکولاس آنلکای فرانسوی، ناجی جدید رئال لقب گرفت. او در مرحله نیمه نهایی، رفت و برگشت به بایرن گل زد تا رئال در مجموع با نتیجه 3-2 راهی فینال شده و با شکست 3-0 والنسیا، قهرمانی هشتم خود را جشن بگیرد.

دو سال بعد یعنی در سال 2002، جرمی انجیتاپ کامرونی و خاویر پورتیوی اسپانیایی بودند که با گل های تعیین کننده خود، نقش مهمی در رسیدن رئال به فینال و سپس قهرمانی ایفا کردند. جرمی با گلزنی در مونیخ به بایرن در یک چهارم نهایی(2-1 بایرن) کمک کرد تا رئال در دیدار برگشت، امیدوارانه به بازی نگاه کند و با برتری 2-0 راهی نیمه نهایی شود.
در فاز دوم مرحله گروهی نیز پورتیو با گل زیبایش به پاناتینایکوس باعث صعود رئال به یک چهارم شده بود.

آخرین نمونه از این بازیکنان اضافه نیز چیچاریتوی مکزیکی است که پس از مدت ها نیمکت نشینی، در بازی مقابل اتلتیکو ناجی رئال شد و حالا این روزها در ترکیب کهکشانی ها خوش می درخشد.باید دید که در نهایت، تک گل ارزشمند چیچاریتو،  ضامن قهرمانی یازدهم رئال خواهد شد یا خیر؟

1027961

دیدگاه‌ها