کد خبر : 1236915 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 11:27 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب‌پناه:عده‌ای‌دوست‌ندارندمن‌دراستقلال‌باشم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:شاید عده‌ای دوست ندارند من در استقلال باشم که مرتب عنوان می‌کنند من می‌خواهم مدیرعامل شوم.

صاحب‌پناه:عده‌ای‌دوست‌ندارندمن‌دراستقلال‌باشم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کامران صاحب پناه در خصوص اخباری که پیرامون مدیرعاملی وی و همچنین تغییرات در راس مدیریت باشگاه استقلال شنیده می‌شود اظهار داشت: من نمی‌دانم این اخبار از کجا منتشر شده و شاید یک عده دوست ندارند ما در استقلال باشیم!

وی افزود: فکر نمی کنم هیچکس خیلی راحت از ریاست هیات مدیره بگذرد اما من راحت قبول کردم و هدفم خدمت کردن است. قبلا هم گفتند که قرار است ایران خودرو استقلال را بخرد و ما را دچار مشکل کردند اما چیزی که من می‌دانم تا فردا هیچ چیزی مشخص نیست.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است سبک دست این باشگاه را بخرد و یا اجاره کند گفت: اگر آقای سبک دست قرار بود استقلال را بخرد باید هشت میلیارد واریز می کرد و پاکت می‌گرفت.

وی همچنین با خودداری از صحبت پیرامون جلسه روز گذشته گفت: وزیر اقتصاد انسانی بسیار محترم است و اصلا کاری ندارد که چه شخصی کدام تیم را می خرد.تنها چیزی که ما می‌دانیم این است که برای استقلال هم خریدار وجود دارد.

دیدگاه‌ها