کد خبر : 1237351 | 10 اردیبهشت 1394 ساعت 09:25 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین امید های فصل تلخ آبی ها

پیش بازی استقلال تهران ـ صبا

استقلال در قم به دنبال سه امتیاز است تا شاید دوباره به شرایط کسب سهمیه بازگردد.

پیش بازی استقلال تهران ـ صبا
به گزارش "ورزش سه" استقلال برای آنکه به رده های بالاتر برگردد، برد می‌ خواهد آنها در هفته های آینده باید با تراکتور و پرسپولیس بازی کنند و بازی در قم برای این تیم راحت تر از 2 بازی آینده در تهران است.

1. استقلال ببرد، در صورتی به رتبه چهارم صعود می‌ کند که فولاد و بندرانزلی به ملوان ببازد و ذوب‌آهن هم برابر تیم سایپا در اصفهان برنده نباشد.

2. صبا ببرد در رتبه هشتم می‌ ماند اما شانس می‌ یابد که در هفته های بعد تا عنوان هفتم بالا بیایید.

3. آخرین بازی 2 تیم بازی رفت بود که روز 9 آبان انجام شود و یک ـ یک تمام شد و یک ـ یک تمام شد. گل استقلال را سجاد شهباززاده در دقیقه 71 زد و گل صبا را 5 دقیقه بعد ایوب کلانتری در دقیقه 76 زد.

4. حنیف عمران‌زاده و جلال الدین علی محمدی یاران محروم 2 تیم هستند.

5. در 21 دیدار گذشته 2 تیم استقلال با 9 برد، 10 مساوی، 2 باخت، 32 گل زده و 20 گل خورده بهتر نتیجه گیری کرده است.

6. رضا عنایتی بازیکنی است که به هر 2 تیم گل زده است. عنایتی در دو مقطع بازیکن صبا بود و یک بار برای این تیم 18 گل زد ضمن اینکه دو بار با پیراهن استقلال ضمن به ثمررساندند 20 و 21 گل عنوان آقای گلی را به دست آورد.

7. هفته گذشته صبا با گسترش صفر ـ صفر کرد و استقلال هم برابر پدیده همین نتیجه را به دست آورد.

8. استقلال 5 بازی است که در لیگ هیچ بردی نداشته است. این نتایج باعث شده استقلال شانس قهرمانی را از دست بدهد و حالا احتمالا به سختی بتواند برای کسب سهمیه آسیایی بختی داشته باشد. آنها در ادامه بازی های لیگ تنها برای دل هوادارانشان بازی می‌ کنند و البته دوست دارند فصل را با دو نتیجه خوب مقابل تراکتور و پرسپولیس در هفته های پایانی تمام کنند.

9. صبا در 6 بازی اخیر با 2 برد، 2 مساوی و 2 باخت به دست آورده است. صبا که صحبت انتقالش به تهران هم شنیده می‌ شود، بازی های سرنوشت سازی را مقابل تیم های صدرنشین نفت و فولاد برگزار خواهد کرد.

10. صبا و استقلال، مربیان و بازیکنان مشترک زیادی داشته اند. فیروز کریمی، صمد مرفاوی و پرویز مظلومی مربیان مشترک این 2 تیم بوده اند و در جمع بازیکنان هم جواد زرینچه، محسن یوسفی، محمد نوازی، یدالله اکبری، سهراب بختیاری زاده، پیروز قربانی، علیرضا نیکبخت، رضا عنایتی، سعید بیگی، ستار همدانی، سعید لطفی، محسن بیاتی نیا و .. این نفرات بودند.

دیدگاه‌ها