کد خبر : 1237360 | 10 اردیبهشت 1394 ساعت 10:26 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیغ‌نورد: شیرین‌ترین سه امتیاز دنیا را می‌گیریم

محمود تیغ نورد می‌گوید تنها امیدشان در تیم نفت هواداران مسجدسلیمانی هستند و بس !

تیغ‌نورد: شیرین‌ترین سه امتیاز دنیا را می‌گیریم
محمود تیغ نورد در گفت‌وگو‌ با "ورزش سه" درباره بازی با استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی را مشاهده کردیم، استقلال تیم خوبی است و کادر فنی باتجربه ای نیز دارد. ما نیز خوبیم و برای موفقیت و پیروزی به زمین آمده بودیم که متاسفانه نشد.اما ما همچنان روی کاغذ شانس داریم و فقط به عشق هواداران تا انتهای توانمان مایه خواهیم گذاشت تا در لیگ بمانیم.این هفته بازی سختی برابر ذوب آهن داریم ، ذوب آهن متحول شده است اما ما تنها از این بازی برد و سه امتیاز را می خواهیم تا در لیگ بمانیم. این برد می تواند شیرین ترین سه امتیاز دنیا برای تیم نفت باشد وبدانید آن را مال خود می کنیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمی شان نیز گفت: باید این را بگویم که این تیم مثل بچه سر راهی می ماند که هیچکس مسئولیتش را قبول نمی کند و تمام مسئولیت روی دوش بازیکنان و کادر فنی افتاده است.

البته این را نیز باید بگویم آقای رضاییان نیز در این تیم تک و تنهاست و نمی تواند به تنهایی کاری کند.باید او را کمک کنند که متاسفانه تا این لحظه هیچ کمکی نشده است.مردم مسجدسلیمان تنها دلخوشیشان این تیم فوتبال بوده است که مسئولان کاملا به آن بی تفاوت بوده اند و این حق مردم خوب مسجدسلیمان نیست.

تیغ نورد همچنین در ادامه گفت: باید این تیم را حمایت می کردند ، ما در شرایط حساسی هستیم .شما تیم های دیگر هم وضعیت ما را ببینید که چگونه پاداش و روحیه از همه نظر به آنها داده می شود.این را باید بگویم تیم ما به جز هوادرانش هیچ چیزی ندارد و تنها به آنها دلخوشیم. ما از ابتدای لیگ تا کنون خیلی خوب بازی کرده ایم و موقعیت های زیادی خلق کرده ایم اما نتوانسته ایم ببریم، نمی دانم شاید روح برد در تیم ما حاکم نبوده است.

کاپیتان سابق آلومینیوم نیز در ادامه به "ورزش سه"  گفت: بازیکنان تیم ما پوست کلفت ترین، با غیرت ترین و با تعصب ترین های ایران هستند که بازی خود را انجام می دهند و به چیزی خرده نمی گیرند. حق این بازیکنان بیش از اینی است که تاکنون به دست آورده ایم، البته من باید بازهم از هوادراران خونگرممان یادی کنم که دلخوشی ما هستند و حتی بعضی بازیکنان با بدن های مصدوم به عشق آنها به زمین رفتند تا شرمنده آنها نشویم.

دیدگاه‌ها