کد خبر : 1237574 | 11 اردیبهشت 1394 ساعت 16:49 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: به کوردوبا فکر می کنم نه بایرن

بارسلونا در فاصله 4 هفته مانده به انتهای لالیگا، در حالیکه دو امتیاز از رئال پیش است؛ فردا به زمین کوردوبا می رود و محکوم به پیروزی است.

انریکه: به کوردوبا فکر می کنم نه بایرن
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه فردا در شرایطی تیمش را به مصاف کوردوبا خواهد فرستاد که چهارشنبه در نوکمپ باید پذیرای بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز باشد. او در نشست خبری خود به خبرنگاران گفت:

کوردوبا

وضعیت کوردوبا در جدول پیچیده است. فردا مثل همیشه برای پیروزی مقابل حریفمان ظاهر خواهیم شد . به جایگاه این تیم فکر نمی کنیم؛ چرا که محکوم به پیروزی هستیم. 4 هفته به انتهای فصل مانده و همه مسابقات، حساس و کلیدی هستند.

اطمینان بیشتر پس از برتری 6-0 بر ختافه

خیلی بد است که برای کسب اطمینان از تیم، منتظر یک پیروزی 6 گله باشید.من از همان ابتدای فصل به این تیم و بازیکنانم ایمان داشتم.

به امتیاز از دست دادن رئال مادرید مقابل سویا معتقدید؟


اینجا نیستم تا در مورد عملکرد تیم های دیگر اظهارنظر کرده و بخواهم نتیجه ای را پیش بینی کنم. اگر ما همه بازی های خودمان را پیروز شویم، اینکه رئال مقابل حریفانش چه خواهد کرد اهمیتی نخواهد داشت و این ما هستیم که قهرمان خواهیم شد.

به  دیدار مقابل بایرن فکر می کنید؟

فعلا توجه ما معطوف به لالیگا و بازی مقابل کوردوباست. پس از این بازی، به اندازه کافی فرصت برای فکر کردن به بایرن مونیخ وجود خواهد داشت.

وضعیت بارسا در پایان فصل

از الان نمی توان گفت که در انتهای فصل چه جام هایی کسب خواهیم کرد. فصل متفاوتی از حیث پیشبرد اهداف باشگاه را سپری می کنیم.در مقطع بسیار حساس و تعیین کننده ای قرار داریم.

سوارز


عملکرد او به خوبی نشان می دهد که چه شرایطی دارد و نیازی به اظهارنظر من نیست. سوارز کارش را به خوبی انجام می دهد و از بازدهی او بسیار راضی هستم. تعهد او داخل و خارج از زمین، مثال زدنی است.

آلوس

سالهاست که او را می شناسیم. تعهد او به باشگاه فوق العاده است. او همیشه در سطحی خارق العاده برای بارسلونا بازی کرده است.

استراحت دادن به بازیکنان بخاطر بایرن

چیزی در این مورد نمی توانم بگویم. فردا ترکیب تیم را مشاهده خواهید کرد. بهترین ها را به زمین می فرستم.

وضعیت آینده شما در بارسا


بازی حساس و مهمی مقابل کوردوبا در پیش داریم. ممنون بابت سوالات شما و خداحافظ.

دیدگاه‌ها