کد خبر : 1237666 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 08:01 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

حاج رضایی: پیروانی همه فاکتورهای لازم را دارد

کارشناس فوتبال ایران گفت: امیدوارم حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی فرصت سوزی نباشد و او یکی از مربیان موفق عرصه فوتبال ایران شود.

حاج رضایی: پیروانی همه فاکتورهای لازم را دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امیر حاج رضایی در خصوص حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی فوتبال به عنوان دستیار کی‌روش گفت: روال عادی این موضوع بدین شکل است که وقتی یک بازیکن از فوتبال خداحافظی می‌کند مراحل مربوط به مربیگری را طی کرده، دوره‌های مخصوص را ببیند و دستیاری کند تا در عرصه مربیگری پخته و باتجربه شود اما در فوتبال استثنائاتی هم وجود دارد. به عنوان مثال بازیکن بزرگی همچون بکن‌باوئر پس از ‌جام‌ ملت‌های اروپای 1984 وارد چرخه مربیگری شد و 30 سال مربیگری و در این عرصه موفقیت‌های زیادی کسب کرد.

وی افزود: امیدوارم حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی فرصت سوزی نباشد و او یکی از مربیان موفق عرصه فوتبال ایران شود. در واقع نکونام جزو همان استثنائات است که آسیب پذیری‌اش در سمت جدید خیلی کمتر است. نکونام رابطه و تعامل خیلی خوبی با کی‌روش در 4 سال گذشته داشته که این موضوع کمک زیادی به وی خواهد کرد ضمن اینکه کی‌روش هم ترجیح می‌دهد با نکونامی که شناخت زیادی از او دارد کار کند تا یک مربی ایرانی که شناخت چندانی از وی ندارد.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص اینکه نکونام در حال حاضر برای اوساسونا هم بازی می‌کند تاکید کرد: نکونام باید یکی از این دو مورد را انتخاب کند تا موفق شود.

حاج رضایی در مورد حضور افشین پیروانی به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی گفت: خوشحالم بازیکنان تیم ملی 98 به اشکال مختلف وارد چرخه فوتبال کشور می‌شوند. به نظر من پیروانی همه فاکتورهای لازم برای یک مدیر اجرایی خوب و توانمند شدن را دارد. او، هم تحصیل‌کرده است و هم تجربیات ملی و بین المللی زیادی دارد و زبان هم بلد است. چیزی که در خصوص یک مدیر اجرایی خوب انتظار داریم. باید به پیروانی زمان داده و اجازه دهیم کار خود را آغاز کند بعد عملکردش را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

دیدگاه‌ها