کد خبر : 1238095 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 12:12 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

مربی‌پدیده:

شرایط مالی درست شودٰ هسلر می‌ماند

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: توماس یک مربی حرفه‌ای است و نمی تواند با شرایط مالی پدیده کنار بیاید اما قول داد که اگر شرایط مالی تیم درست شود در پدیده بماند.

شرایط مالی درست شودٰ هسلر می‌ماند
علی نظرزاده در گفتگو با "ورزش سه" با بیان این مطلب افزود: با مشکلات مالی که گریبانگیر تیم ما شد، روند نتیجه گیری تیم در نیم فصل دوم تحت تاثیر قرار گرفت اما خوشحالیم که سر قول اول فصل مان بودیم و همیشه در شرایطی قرار داشتیم که مردم مشهد بابت سقوط تیمشان احساس خطر نکردند و با آرامش بازی های پدیده را دنبال کردند.

وی تاکید کرد: شرایط تیم ما بعد از اینکه اطمینان حاصل کردیم که می مانیم تغییر کرد و بازیکنان ما با خیال راحت بازی می کنند اما شاید همین خیال راحت هم باعث شد تا در آخرین دقایق از نفت گل بخوریم و بازی مساوی را با باخت عوض کنیم.

مربی پدیده شاندیز بازی تیمش برابر نفت را دارای دو نیمه متفاوت دانسته و گفت: باید اعتراف کرد که تیم ما در نیمه اول اصلا خوب نبود اما در بین نیمه با صحبت های آقای مرزبان و کادر فنی شروع نیمه دوم متفاوت بود و فشار زیادی بر روی دروازه نفت آوردیم.

نظرزاده ادامه داد: بنا به تجربه همیشه نسبت به بازی هجومی در آخرین دقایق بازی نگران هستم و همین موضوع هم در بازی نفت کار دست مان داد چون بعد از گلی که به ثمر رساندیم باز هم تا آخرین لحظات روی دروازه حریف بودیم تا در عین حالی که فشار می آوردیم اسیر ضدحمله شده و بازی را بر روی یک کرنر ساده واگذار کنیم.

وی در خصوص جدایی توماس هسلر از پدیده در پایان فصل نیز گفت: باید قبول کرد که توماس خارج از کشور خودش است و انتظاراتش بیشتر همه است. با توماس که صحبت می کردم که می گفت که اگر شرایط خوب شود تصمیمش را برای رفتن عوض می کند. خوشحال می شویم که او بماند چون به لحاظ شخصیتی و فنی کمک زیادی به تیم انجام داد.

دستیار سابق اکبر میثاقیان در پایان صحبت هایش از انتقادات درودگر نسبت به مس کرمان گلایه کرد و اظهار داشت: صحبت های آقای درودگر عین نامردی است اکبر کسی بوده که سال‌ها سمت استادی مرا داشته و سابقه دستیاری او را دارم اما هیچگاه ندیدم که غیر از همت بازیکن و کادرش توجه به چیز دیگری داشته باشد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اکبر میثاقیان تیم های زیادی را به تیم های لیگ برتری آورده و کارنامه اش برای همگان روشن است و وقتی تیمی ناکام می شود نباید چنین تهمت هایی به دیگران بزند. باور کنید اگر مشکلات نیم فصل اول مس کرمان نبود تیم اکبرآقا مستقیم صعود می کرد تا علیه او حرف و حدیث درست نکنند.

دیدگاه‌ها