کد خبر : 1238499 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 10:15 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

موراتا: این نتیجه هیچ چیز را قطعی نمی‌کند

آلوارو موراتا، مهاجم یوونتوس پس از پیروزی 2-1 مقابل تیم سابقش در نیمه نهایی چمپیونزلیگ، عنوان کرد که نباید خیال یووه راحت باشد.

موراتا: این نتیجه هیچ چیز را قطعی نمی‌کند
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 22 ساله موفق شد گل اول را مقابل تیم سابقش به ثمر برساند و تیمش را در همان ابتدای بازی پیش بیندازد. در ادامه رونالدو بازی را به تساوی کشاند ولی این ته‌وز بود که از روی نقطه پنالتی، بار دیگر یووه را پیش انداخت و پیروزی را رقم زد.

موراتا در جمع خبرنگاران درباره بازی گفت:" خوشحالم . مقابل رئال مادرید پیروز شدیم که کار بسیار سختی است. نتیجه خوبی کسب کردیم ولی باید تلاش کنیم زیرا به نظر من مادرید بهترین تیم جهان است و حذف کردن آنها کار بسیار سختی است. وقتی پیروز می‌شوید، حس خوبی دارید. نتیجه ی خوبی کسب کردیم ولی در سانتیاگو برنابئو، رئال تیمی به مراتب خطرناک تر است و باید تمام طول هفته تلاش کنیم تا شانس خوبی برای صعود داشته باشیم. مقابل مادرید، هیچ تیمی برتری ندارد. بازیکنانشان را می‌شناسیم و منتظر بازی برگشت هستیم."

موراتا پس از گلزنی مقابل تیم سابقش خوشحالی نکرد. او در این رابطه گفت:" هیچگاه درباره رئال مادرید صحبت‌‌ بدی نکردم. من از باشگاهی که من را بزرگ کرد، متشکرم. بعضی مردم به دنبال اینطور چیزهای هستند. همیشه گفته ام که اگر مقابل آنها گلزنی کنم خوشحالی نخواهم کرد زیرا همیشه دوست دارم رئال برنده باشد – به جز در دیدار مقابل یووه-. از مربی و باشگاه ممنونم ولی در حال حاضر یوونتوس باشگاه من است."

دیدگاه‌ها