کد خبر : 1238501 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 10:30 | 62.7K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی بازیکن سابق عقاب گنبد در آسیا (عکس)

گل بهمن جهان تیغ مهاجم 21 ساله فولاد خوزستان، تنها پیروزی آسیایی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2015 را به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خوزستان اسپورت، زننده گل پیروزی بخش فولاد مقابل لوکوموتیو، مهاجمی است که در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، جمعاً 11 دقیقه برای فولاد خوزستان بازی کرده است.

بهمن جهان تیغ متولد سال 1373 در بخش وشمگیر از توابع شهرستان آق قلا در استان گلستان است. این بازیکن در سال 87 از تیم نوجوانان عقاب گنبد جذب تیم های پایه ای سپاهان اصفهان شد و تا سال 91 برای تیم های نوجوانان و جوانان سپاهان توپ می زد. جهان تیغ در تابستان 91 پس از قهرمانی همراه با تیم منتخب آموزشگاه های اصفهان در مسابقات المپیاد دانش آموزی کشور در مشهد مقدس، توسط باشگاه فولاد خریداری شد تا دوره جدیدی را در اهواز تجربه کند.

جهان تیغ مدت دو سال برای جوانان فولاد خوزستان به میدان رفت و در دومین سال موفق به کسب عنوان آقای گل فوتبال جوانان ایران شد. این بازیکن پس از آن که جایزه عنوان آقای گل جوانان را طی مراسمی در تابستان 93 در باشگاه فولاد از حجت الاسلام علیپور دریافت کرد، به عنوان یکی از بازیکنان سهمیه رده های سنی جوانان و امید در فهرست تیم اصلی فولاد قرار گرفت و در سه بازی از لیگ چهاردهم برابر تیم های ذوب آهن، استقلال خوزستان و سایپای البرز جمعاً 11 دقیقه بازی کرد.

1028437 

دیدگاه‌ها