کد خبر : 1238537 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 13:09 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

اخبار اردوی سرخپوشان

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله چند ساعت مانده به دیدار با بنیادکار شارژ مالی شدند.

اخبار اردوی سرخپوشان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم،  اعضای تیم پرسپولیس در حالی از عصر روز سه‌شنبه در هتل لاله تهران اردو زده‌اند که تا ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه)  بازیکنان  پرسپولیس سخت پیگیر مطالبات خود از باشگاه بودند تا اینکه در نهایت باشگاه حقوق هفتگی آنها را پرداخت کرد.

* با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی مواجه است، برانکو از نژادفلاح درخواست کرد فعلا پولی به اعضای کادرفنی پرداخت نشود و هر چه پول به باشگاه آمده بین بازیکنان تقسیم شود.

* جلسه آنالیز سرخپوشان ساعت 21 شب گذشته در هتل لاله برگزار شد و برانکو به اتفاق دستیارانش تیم بنیادکار را برای شاگردانش به طور کامل آنالیز کرد.

* بازیکنان پرسپولیس بعد از جلسه آنالیز سه‌شنبه شب به اتاق‌های خود رفتند و به تماشای دیدار یوونتوس و رئال مادرید از سری مسابقات مرحله نیم‌نهایی لیگ قهرمانان نشستند.

* صرف صبحانه برای تمامی بازیکنان اجباری بود و تمام اعضای تیم تا قبل از ساعت 10 امروز صبحانه خود را صرف کردند.

* شماری از هواداران پرسپولیس  صبح امروز با حضور در هتل لاله با بازیکنان و مربیان تیم پرسپولیس عکس یادگاری و سلفی انداختند.

* بازیکنان پرسپولیس ساعت 11 صبح امروز در محوطه هتل تمرینان سبک و کششی انجام دادند.

* برانکو و دستیارانش هر موقع فرصت می‌کردند با بازیکنان صحبت  و به آنها توصیه‌های فنی می‌کنند.

* محمدحسین نژادفلاح قرار است ساعت 14  به هتل لاله رفته و ناهار را در کنار اعضای تیم صرف کند و صحبت‌هایی هم آنها داشته باشد.

* سرخپوشان ساعت 17 امروز جلسه آنالیز دیگری  در هتل خواهند داشت و در این جلسه برانکو ترکیب اصلی را برای بازی با بنیادکار مشخص خواهد کرد.

دیدار برگشت پرسپولیس و بنیادکار از سری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان ساعت 20:35  امشب در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها