کد خبر : 1238597 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 16:55 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

ممکن بود مسیر فوتبالی حسن زاده تغییر کند

رجب زاده: قصد خداحافظی ندارم

مهدی رجب زاده کاپیتان ذوب آهن معتقد است که این تیم با حمایت تماشاگرانش به راحتی می تواند سهمیه آسیا را بگیرد.

رجب زاده: قصد خداحافظی ندارم
به گزارش "ورزش سه"، رجب زاده گفت: ذوب آهن دوباره شخصیت و جایگاه خودش را پیدا کرده است و همین مساله باعث می شود که برایش تیمهای بالا و قعر جدول فرقی نداشته باشند و تنها به پیروزی فکر می کند.

کریمی از ذوب شناخت دارد
بازی با ملوان از این جهت سخت است که ملوان قطعا بدون گرفتن امتیاز برای ثبات در لیگ است. ما هم باید برای گرفتن سهمیه امتیاز بگیریم. از طرفی آقا فیروز در دو بازی آخر فصل گذشته در ذوب آهن مربیگری کرد و همین مساله باعث شده که بازیکنان ما را به خوبی بشناسد. قطعا بازی سختی است. ما برای اینکه به اینجا برسیم زحمات زیادی کشیدیم و برای همین همه تلشمان را در دو بازی آینده انجام خواهیم داد.

فولاد و استقلال شانس کمی برای گرفتن سهمیه دارند
هفته های آخر لیگ و رقابت نزدیک در میان تیمهای بالای جدول باعث شده که روزهای حساسی را پیش رو داشته باشیم. سرنوشت ذوب به نسبت تیمهای بعد از ما در جدول لیگ، یعنی فولاد و استقلال بهتر است. در حقیقت ما سرنوشتمان در دست خودمان است و می توانیم از فرصتی که داریم استفاده کنیم. اما تیمهای تعقیب کننده ما علاوه بر نتیجه گرفتن باید به فکر امتیاز نگرفتن تیمهای بالای جدول هم باشند پس از این جهت شانس تیمهای بالای جدول برای گرفتن سهمیه بیشتر است.

به تمدید گل محمدی خوش بین هستم
من به تمدید قرارداد آقا یحیی خوش بین هستم. این تیمی است که ایشان ساخته است و توانسته با آن موفق شود اینکه مربی بتواند برای چند سال پیاپی در تیمی بماند اتفاق خوبی است که کمتر در فوتبال ما دیده می شود. خوشبختانه با درایت آقای آذری این اتفاق افتاد و آقا یحیی در ذوب ماند. با این شرایط مطمئن باشید که در سال بعد تیم قوی تری از ذوب آهن می بینید.

از فوتبال خداحافظی نمی کنم
اینکه همه از من می پرسند آیا قصد دارم فصل آینده هم فوتبال بازی کنم یا نه؟! باید بگویم که من قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم(می خندد) من هیچ مشکلی از لحاظ بدنی و فنی ندارم و می توانم برای سال آینده هم فوتبال بازی کنم.

ممکن بود مسیر فوتبال حسن زاده تغییر کند
در مورد حسن زاده باید بگویم که او خیلی تحت فشار بود و باعث شد که عکس العمل بدی نشان دهد. آدم باید خودش را در عصبانیت نشان دهد. بعد هم به تمرین آمد و با او در این مورد صحبت لازم انجام شد، اما حسن زاده باید بگوید که او بازیکن خوب و رو به رشدی است. این موردها آدم را از فوتبال دور می کند. شاید اگر در تیمی دیگر با مربی سخت گیری تری چنین رفتاری نشان می داد اصلاکل فوتبالش تغییر می کرد.

دیدگاه‌ها