کد خبر : 1238603 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 17:13 | 100.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای معاونت اقتصادی سابق استقلال

پرهام: استقلال یک دلار می‌ارزد!

مالک باشگاه نساجی از احتمال واگذاری امتیاز این تیم برای فصل بعد خبر داد.

پرهام: استقلال یک دلار می‌ارزد!
مهدی پرهام در این باره به "ورزش سه" گفت: ما تمام تلاش خود را برای صعود نساجی به لیگ برتر انجام دادیم اما متاسفانه هیچکدام از مسوولان استان پشت این تیم نبودند. حتما می دانید که در ماجرای تیم مس که آقای درودگر پیگیر آن هستند هیچکدام از مسوولان استان حاضر نشدند به ما کمک کنند. با این شرایط ما نمی توانیم کار خاصی را انجام بدهیم.

او ادامه داد: با این وضعیت شرایط برای ادامه فعالیت فراهم نیست مگر این که در آینده اتفاق بیشتری بیفتد. باید بنشینیم و صحبت کنیم اما احتمال دارد پیش از شروع فصل مالکیت باشگاه را واگذار کنم.

اما سوال دیگر از پرهام در مورد این است که چرا برای خرید باشگاه استقلال پیش قدم نشد. او که همیشه نامش به عنوان یکی از متقاضیان استقلال مطرح می‌ شود در این باره هم گفت: دلیل این موضوع مشخص است. آخر این چه مدل واگذاری است که باید بخشی از290 میلیارد را نقد بدهیم و بابت مابقی 15درصد سود پرداخت کنیم. یک نفر بگوید که کجای دنیا چنین واگذاری انجام می‌ شود؟ باید شرایطی باشد که بخش خصوصی حاضر بشود در مزایده شرکت کند. این سوال من است که باید به آن جواب داده شود.

او ادامه داد: باید دارایی های باشگاه مشخص شود و بعد روی آن قیمت بگذارند، استقلال یک زمین در تلو دارد که جواز ساخت نمی‌ تواند بگیرد. خود باشگاه استقلال هم که معارض دارد. با این شرایط روی چه حساب 290 میلیارد روی آن قیمت گذاشته شده است.

مالک نساجی در پاسخ به این سوال که از نظر او استقلال چقدر ارزش دارد هم گفت: از نظر من استقلال یک دلار ارزش دارد. حاضرم در هر جایی و با هر کارشناس اقتصادی ای که تمایل داشت هم حرفم را ثابت کنم. باید کسی که می‌ آید بتواند زیرساخت ها را درست کند و شرایط را برای درآمدزایی به وجود بیاورد. این چیزی است که ارزش دارد وگرنه این باشگاه هیچ وقت شرایطش درست نمی‌ شود.

دیدگاه‌ها