کد خبر : 1238799 | 17 اردیبهشت 1394 ساعت 15:39 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف کی‌روش روشن و او ماندنی است

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: نماینده معاون رئیس جمهور در مذاکره با کی‌روش نیستم و فقط نماینده وزیر ورزش هستم و حرف‌هایم را با هماهنگی گودرزی می‌زنم.

تکلیف کی‌روش روشن و او ماندنی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رضا حسنی‌خو در خصوص اظهارات روز گذشته وزیر ورزش در مورد کی‌روش و اینکه وی گفته معاونانش باید صحبت‌های خود را با من هماهنگ کنند، اظهار داشت: پیش از هر چیز باید بگویم با وجود صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، من نماینده معاون رئیس جمهور و دولت در مذاکره با کی‌روش نیستم و فقط نماینده وزیر ورزش هستم و در این مذاکرات توصیه‌های وی را به کار می‌بندم. ضمن اینکه خود گودرزی به من گفت که در این جلسات شرکت کنم. مطمئن باشید دولت نقشی در  این مذاکرات و ماندن کی‌روش نداشته است.

وی افزود: در مورد اظهار نظر وزیر هم باید بگویم وی یکسری انتقادات به عملکرد  فدراسیون فوتبال دارد. من هر کاری که در این زمینه تا امروز انجام داده‌ و هر اظهار نظری که کرده‌ام با هماهنگی وزیر ورزش و در راستای سیاست‌های وزارتخانه بوده است. نمی‌دانم برای چه گفته من باید صحبت‌هایم را با او هماهنگ کنم؟ شاید خبرنگار به درستی منظور وزیر را منتقل نکرده است. ما هر کاری که انجام داده و هرگونه کمکی که کردیم با اجازه وزیر بوده است. مطمئن باشید همین حرف‌هایی را هم که به شما می‌زنم با هماهنگی وزیر است و هیچ مشکلی نداریم.

حسنی‌خو خاطرنشان کرد: وزیر ورزش همیشه به من گفته‌ که کی‌روش باید بماند و کارش را با قدرت ادامه دهد، شما هم باید برای موفقیت تیم ملی کمک کنید. آقای گودرزی یکسری انتقادات هم دارد که همانطور که اعلام کرده این انتقادات را به عنوان یک فرد ورزشی مطرح کرده نه از موضع وزیر ورزش. به هر حال سیستم در وزارت ورزش تصمیم گرفته که کی‌روش به کارش ادامه دهد.

نماینده وزارت ورزش و جوانان در مذاکره با کی‌روش در پاسخ به این پرسش که آیا اظهار نظرهای اخیر وزیر روی تصمیم سرمربی تیم ملی برای ادامه همکاری تاثیر نخواهد گذاشت،گفت: فکر نمی‌کنم کی‌روش ناراحت شود چون او با فضا و مشکلاتی که وجود دارد کاملا آشنا است. از نظر ما مطمئن باشید کی‌روش می‌ماند و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. البته یکسری انتقادات هم وجود دارد که اهالی فوتبال انجام می‌دهند و چیز جدیدی نیست.

وی در مورد اینکه آیا وزیر ورزش و جوانان به عنوان کارفرما از عملکرد کی‌روش راضی بوده، گفت: مجموعه وزارت ورزش و دولت از عملکرد کی‌روش راضی هستند وگرنه با او تمدید نکرده و این مربی را نگه نمی‌داشتند. وزیر ورزش هم تمایل دارد کی‌روش به کارش ادامه دهد هر چند یکسری انتقادات هم ممکن است داشته باشند.

حسنی‌خو در مورد اظهار نظر اخیر کفاشیان که اعلام کرده انتظار حمایت بیشتری از وزارت ورزش داریم، به تسنیم گفت: ما آنچه در راستای حمایت از فدراسیون فوتبال از دستمان بر می‌آمده انجام دادیم و در خصوص این اظهار نظر باید از خود کفاشیان سوال کنید.

وی در مورد اظهار نظر دیگر رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برای روشن شدن تکلیف کی‌روش تا شنبه صبر کنید، تصریح کرد: از نظر وزارت ورزش تکلیف ادامه همکاری با کی‌روش کاملا روشن و بحث رفتن او منتفی است به ویژه اینکه مشکلات او به خصوص درباره مسائل مالیاتی را حل کرده و قراردادش هم تمدید شده است. این موضوع دیگر به خود کفاشیان و کی‌روش و آنچه بین آنها وجود دارد برمی‌گردد. در خصوص این اظهار نظر کفاشیان که تا شنبه صبر کنید نیز بهتر است از خود او بپرسید که چرا چنین اظهار نظری را انجام داده است.

حسنی‌خو در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد مسئله ادامه همکاری با کی‌روش فکر نمی‌کنید کفاشیان یکی به نعل و یکی به میخ می‌زند، گفت: من نمی‌دانم، قضاوت با خود شما. من فقط می‌دانم دوستان نباید دامن به این مشکلات بزنند. ما روز گذشته با پیروانی نشستی داشتیم و به او گفتیم هرکاری در راستای حمایت از تیم ملی از دست ما بر آید انجام می‌دهیم در واقع روحیه ما بدین شکل است. به هر حال تیم ملی کشورمان است مگر می شود کمک نکرده و حمایت نکنیم؟ باز هم تاکید می‌کنم من نماینده وزیر هستم و دستورات او را انجام می‌دهم.

دیدگاه‌ها