کد خبر : 1238800 | 17 اردیبهشت 1394 ساعت 15:15 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای AS

رئال مادرید در اندیشه بازگرداندن آلوارو موراتا

آلوارو موراتا که تابستان گذشته از رئال به یوونتوس پیوست، طبق بندی در قراردادش می تواند تابستان جاری، بار دیگر به رئال بازگردد.

رئال مادرید در اندیشه بازگرداندن آلوارو موراتا
به گزارش "ورزش سه"، موراتا که محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است، پس از دریافتن این نکته که مورد اعتماد آنچلوتی قرار ندارد، تابستان گذشته مدیران رئال را برای جدایی تحت فشار قرار دارد و در نهایت رئالی ها متقاعد شدند که او را با 22 میلیون یورو به یوونتوس واگذار کنند. مساله ای که به عقیده بسیاری یک اشتباه بزرگ از سوی فلورنتنیو پرز، رئیس باشگاه بود و این اقدام او مورد انتقاد رسانه های مادریدی نیز قرار گرفت.

با این حال، بندی در قرار داد او با یووه گنجانده شد مبنی بر اینکه رئال می تواند با پرداخت 30 میلیون یورو در سال 2015 و یا 35 میلیون یورو در سال 2016، موراتا را به مادرید بازگرداند. رئال همچنین در صورتیکه یوونتوس قصد فروش موراتا به باشگاه دیگری را داشته باشد، در این مورد حق دخالت و اظهارنظر دارد.

موراتا در ابتدای فصل، اکثرا به عنوان یار ذخیره به جای فرناندو یورنته وارد زمین می شد اما به تدریج، ماسمیلیانو آلگری، نسبت به توانایی های او اطمینان بیشتری پیدا کرد و در یکی دو ماه اخیر، شاهد حضور ثابت این بازیکن جوان اسپانیایی در ترکیب تیم قهرمان ایتالیا هستیم.

آمار گلزنی موراتا در فصل جاری برای یووه، 12 گل بوده است که با توجه به دقایق حضور او در زمین، آمار قابل قبولی است. او هر 164 دقیقه، یک گل برای یوونتوس زده است. او سه شنبه همین هفته موفق شد گل اول یووه به رئال در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را نیز به ثمر برساند.

طبق گزارش منتشر شده در شماره امروز AS، رئالی ها قصد دارند برای بازگرداندن موراتا در تابستان جاری با مدیران یوونتوس وارد مذاکره شوند. امری که اگر اتفاق بیفتد، باید شاهد خروج چیچاریتو از ترکیب رئال در فصل بعد و بازگشتن او به یونایتد باشیم.

دیدگاه‌ها