کد خبر : 1239082 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 10:32 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

خاکپور در تیم ملی امید می‌ماند

کفاشیان: جلسه درباره ادامه کار کی‌روش نیست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز ما با سرمربی تیم ملی بحث رفتن یا نرفتن کی‌روش مطرح نخواهد شد.

کفاشیان: جلسه درباره ادامه کار کی‌روش نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی کفاشیان درباره جلسه امروز در کمیته ملی المپیک گفت: صبح امروز در کمیته ملی المپیک جلسه‌ای درباره تیم امید و برنامه‌‌هایش داشتیم.

وی درباره اینکه آیا خاکپور و مایلی‌کهن در تیم امید می‌مانند یا خیر، ادامه داد: خاکپور در تیم ملی امید ماندنی است اما درباره ماندن یا نماندن مایلی‌کهن کاشانی اطلاع دارد هر چند که قرار است او چند نفر را معرفی کند تا در این باره تصمیم‌گیری کنیم.

کفاشیان درباره جلسه امروز با کی‌روش اظهار داشت: امروز با کی‌روش جلسه داریم اما مکان آن هنوز مشخص نشده و قطعا جلسه خوبی خواهیم داشت. البته کی‌روش کمی ناراحت است و درخواست برگزاری جلسه داشت اما موضوع استعفای او را هیچ گاه تأیید نکرده‌ام. من چه زمانی استعفای سرمربی تیم ملی را تأیید کرده‌‌ام؟! همه این مسائل شایعه است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بحث رفتن یا ماندن کی‌روش در این جلسه مشخص می‌شود یا نه، اظهار داشت: بحث ماندن یا رفتن مطرح نیست چرا که کی‌روش قبلا برنامه‌هایش را برای تیم ملی اعلام کرده و به این جلسه می‌آید تا با هم صحبت کنیم. کی‌روش در این جلسه درباره صحبت‌های وزیر نظراتش را اعلام خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازی با ازبکستان و همچنین حضور تیم ملی در اردوی ترکیه هم اظهار داشت:‌بازی با ازبکستان هنوز قطعی نشده و اگر این بازی قطعی شود آن را اعلام می‌کنیم. درباره کمپ ترکیه هم باید بگویم هر زمان قرارداد این کمپ امضا شود آن را به اطلاع خواهیم رساند.

دیدگاه‌ها