کد خبر : 1239097 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 11:31 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا-رئال سوسیداد

دو تیم بارسلونا و سوسیداد، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا-رئال سوسیداد
به گزارش "ورزش سه" سوسیداد در بازی‌های اخیر، از بارسلونا زیاد امتیاز گرفته و همین موضوع، هشداری جدی به انریکه و شاگردانش است که غرق در پیروزی مقابل بایرن هستند.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز در حال حاضر با 2 امتیاز اختلاف نسبت به رئال، در صدر جدول لالیگا قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی به دست آورده اند و همچنین در این 5 بازی، گلی دریافت نکرده اند. روز چهارشنبه بارسا موفق به شکست دادن بایرن شد و حالا دیداری سخت در نوکمپ مقابل سوسیداد برگزار خواهد کرد. بارسا برای حفظ فاصله با رئال و کسب قهرمانی لالیگا، به پیروزی در این بازی نیاز دارد زیرا هر گونه لغزشی ممکن است باعث از دست رفتن قهرمانی شود.

سوسیداد

شاگردان دیوید مویس با کسب 43 امتیاز از 35 بازی، در رده ی یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها که فصل را بسیار ضعیف شروع کرده بودند، با حضور مویس، دچار تغییرات مثبتی در روند خود شدند و توانستند خود را تا نیمه‌های جدول بالا بکشند. حال آنها باید به مصاف بارسایی بروند که آماری بسیار خوب مقابلش دارند . در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 2 پیروزی برای بارسا، 2 پیروزی برای سوسیداد و 1 تساوی به ثبت رسیده است. مویس و شاگردانش امیدوارند بتوانند نتیجه دیدار رفت را تکرار کنند.

دیدگاه‌ها