کد خبر : 1239253 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 20:34 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

از مردم مازندران می خواهیم فیلم بازی های ما را ببینند

سیف‌الدینی: نهادهای نظارتی، نتایج را اعلام کنند

مدیرعامل مس کرمان معتقد است قطعا نهادهای نظارتی، شکایت ها را بررسی کرده است اما مشخص نیست چرا برای روشن شدن اذهان عمومی نتیجه آن را اعلام نمی کند.

سیف‌الدینی: نهادهای نظارتی، نتایج را اعلام کنند
به گزارش "ورزش سه"، امیررضا سیف الدینی در رابطه با دیدار رفت پلی آف لیگ دسته یک برای صعود به لیگ برتر گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم اما کیفیت زمین بسیار بد بود و بازیکنان روز زمین سفت و سختی به بازی پرداختند، در عین حال همیشه حساسیتی بین دو شهر کرمان و رفسنجان بوده است و فکر می کنم همین حساسیت کمی این بازی را مشکل کرده بود، ولی در نهایت نتیجه آن برای ما خوب بود چراکه ما می خواستیم با نتیجه آن جا را ترک کنیم که همین اتفاق هم افتاد، حال سعی می کنیم در بازی برگشت از این امتیاز به خوبی استفاده کنیم و انشالله آماده صعود به لیگ برتر شویم.
 
وی درباره نتیجه شکایات مطرح شده بر علیه این تیم گفت: بهرحال شکایت های مختلفی از جانب یک فرد خاص برعلیه تیم ما صورت گرفته بود، ایشان که متاسفانه به راحتی از تیم مس کرمان نام می برد، نهادهای نظارتی هم با وجود اینکه نامی نمی بردند متاسفانه از تخلف تیمی صنعتی می گفتند که به راحتی تمام نظرها را به تیم مس کرمان جلب می کرد، اکنون کاملا طبیعی است که نهادهای نظارتی و فوتبالی این موضوعات را کامل بررسی کرده باشند و به این نتیجه رسیده باشند که مس کرمان از تهمت های زده شده کاملا مبرا باشد، اما هنوز ما نمی دانیم که به چه دلیل نتیجه آن را اعلام نمی کنند.

سیف الدینی ادامه داد: متاسفانه این هجمه ها، روی ذهنیت فوتبالی ها و حتی مردم ایران تاثیر منفی گذاشته است و اکنون وقت آن است که مسئولین پیگیری این شکایات، نتایج خود را اعلام کنند و کمی در تصحیح ذهنیت مردم شریک باشند. رفع این شک و تردیدها از روی فوتبال کرمان باید توسط همان نهادهای نظارتی پیگیر انجام شود که نمی دانم چرا تا الان این اتفاق نیفتاده است. این صحبت ها به قدری برای ما گران تمام شد که در بازی اخیرمان در پلی آف نیز یک پنالتی مسلم برای تیم گرفته نشد و دفاع آنها نیز باید در صحنه ای کارت زرد ذوم خود را می گرفت و اخراج می شد اما هرگز این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: می شود گفت آن آقایی که باشگاه مس کرمان را مورد هدف قرار داده بود دو هدف داشت که حداقل به یکی از آنها رسید، ایشان باتوجه به اینکه کار خود را به درستی انجام نداده بود و حتما می ترسید از طرف مردم شهر و استانشان مورد مواخذه قرار بگیرد، سعی کرد با این تهمت ها فرافکنی کند نظر مردم استانش را به سمت تبانی مس کرمان ببرد تا کسی وی را مورد سوال قرار ندهد، که می توان گفت به این هدف خود رسید و هدف دوم او هم رها کردن تیری در تاریکی بود که حالا ما تیرمان را رها می کنیم شاید بگیرد و البته ما کاملا می دانستیم که نمی گیرد چون از خودمان مطمئن بودیم و شک نداشتیم که نهادهای نظارتی نیز دقیق ماجرا را مورد بررسی قرار می دهند.

وی ادامه داد: البته ما برخلاف آنها کاملا محترمانه عمل کردیم، یعنی سعی بدون سر و صدا و حاشیه شکایت مان را مطرح کنیم و بدون اینکه به کسی یا شهری توهین کنیم به گرفتن حق مان بپردازیم، هرچند که باید بگوییم از این موضوع بسیار هم ضربه خورده ایم.

سیف الدینی در پایان گفت: باید بگویم که یک خواهشی از مردم عزیز و فوتبال دوست مازندرانی و خصوصا قائمشهری دارم، من از آنها می خواهم خودشان بروند و فیلم بازی های تیم مس کرمان ببینند و خودشان قضاوت کنند که ما در کدام یک از بازی های مان مورد دار بودیم و توانستیم با تبانی بازی را به نفع خودمان تمام کنیم؟ آن وقت می بینند که تمام این حرف ها برای منحرف کردن ذهن آنها بوده که از عدم موفقیت تیم شان و دلایلش کسی چیزی نپرسد.

دیدگاه‌ها