کد خبر : 1239325 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 08:42 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم الکویت قهرمان لیگ فوتبال کویت شد

باشگاه الکویت در هفته پایانی چهل و نهمین دوره لیگ فوتبال کویت موفق شد با پیروزی 2 برصفر مقابل تیم صلیبیخات برای دوازدهمین بار به قهرمانی در این مسابقات دست یابد.

تیم الکویت قهرمان لیگ فوتبال کویت شد
تیم الکویت در دیداری حساس درهفته پایانی مسابقات ابتدا با گل خالد عجب در دقیقه 16 پیش افتاد و پس از آن الهمامی بازیکن تونسی این تیم با گل دقیقه 88 پیروزی تیم خود را قطعی کرد.

به گزارش ایرنا، الکویت درحالی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد که سایه سنگین تیم العربی را به دنبال خود احساس می کرد و با توجه به هم امتیاز بودن دو تیم این دیدارهای رو در رو بود که سرنوشت قهرمانی این دوره از لیگ فوتبال کویت را مشخص کرد.

از سوی دیگر تیم العربی امیدوار بود بتواند با پیروزی بر تیم التضامن و عدم پیروزی الکویت قهرمانی را از آن خود کند که در همین زمینه موفق شد با 7 گل مقابل التضامن به برتری برسد اما این برای به دست آوردن جام این دوره از مسابقات کافی نبود.

تیم فوتبال الکویت در شرایطی موفق به کسب این عنوان با سرمربیگری محمد ابراهیم مربی کویتی خود شد که در طول این دوره از لیگ فوتبال هیچ شکستی را در کارنامه خود ندید و عنوان بهترین خط دفاعی را نیز به دست آورد.

مرزوق الغانم رییس مجلس الامه کویت و رییس افتخاری این باشگاه قهرمانی تیمش را به هواداران تبریک گفت و این عنوان را شایسته الکویت دانست.

با این حساب رده بندی 5 تیم اول در پایان این فصل از لیگ فوتبال کویت به ترتیب الکویت 66 امتیاز، العربی 66 امتیاز، القادسیه 56 امتیاز، السالمیه 54 امتیاز و الجهرا 54 امتیازاست .

لیگ فوتبال کویت از فصل سال 1961-1962 در جریان است و تاکنون تیم های العربی و القادسیه هرکدام با 16 قهرمانی و پس از آنها الکویت و سپس السالمیه و الکاظمه با 4 بار رکورد دار هستند.

دیدگاه‌ها