کد خبر : 1239426 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:09 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد 0 - پدیده 0/تساوی در دیدار سرد

امیدهای فولاد برای کسب سهمیه کمرنگ شد

فولاد با تساوی مقابل پدیده 2 امتیاز از دست داد تا به احتمال زیاد از حضور در رقابت های فصل بعد آسیایی محروم بشود.

امیدهای فولاد برای کسب سهمیه کمرنگ شد
هفته بیست و نهم لیگ برتر، ورزشگاه غدیر اهواز
داور: بیژن حیدری کمک داورها: قهرمان نجفی و مهدی شفیعی
اخطار: حقیقی (20) نظرزاده (22) غریبی (66) کنزوویچ (82) از پدیده؛ خالدی (73) از فولاد

فولاد:
علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، احمد آل نعمه، بهمن کامل (66 مریدی)، آلویز نانگ، یوسف وکیا، امید خالدی، محسن مسلمان، ساسان انصاری(72 رضا احمدی)، هادی حبیبی نژآد، اسماعیل شریفات(83 علی سینا ربانی)

پدیده:
مجتبی روشنگر، اکبر صادقی، محمد غلامی، رضا حقیقی، محمدرضا ناصحی، مسعود نظرزاده، دوران گنجویچ، محمد حسن رجب زاده (64 نظری)، محمد علی فرامرزی، بهادر نسیم اف (74 شاکری)، میلاد غریبی(77 میثم رضاپور)

دقایق حساس:
دقیقه 1- محمد حسن زاده با شروع بازی موفق شده سلیمی دروازبان فولاد را دریبل بزند و توپ را در مقابل دروازه خالی به بیرون زد.
دقیقه 52- ضربه آزاد مسعود حسن زاده روی سر حقیقی پایین آمد اما علی سلیمی با جایگیری خوب خودش موفق شد توپ را بگیرد.
دقیقه 58- هادی حبیبی بعد از یک توپ ربایی در موقعیتی مناسب با روشنگر دروازبان پدیده قرار گرفت، اما او توپ را به خالدی پاس داد تا در نهایت دفاع پدیده توپ را راهی اوت کند.
دقیقه 61- سانتر مسلمان می رفت که بازیکن فولاد را در موقعیت گل قرار دهد که دفاع پدیده زودتر از او توپ را به اوت فرستاد.
دقیقه 91- سانتر محسن مسلمان با ضربه سر مساریچ پس از برخورد به بازیکن حریف به کرنر رفت.
دقیقه 92- شوت علی سینا ربانی در راه رسید به دروازه حریف با دخالت مدافه حریف به کرنر رفت.

شرح بازی:
 تیم فولاد خوزستان که در رده پنجم جدول قرار گرفته بود دیگر انگیزه ای برای گرفتن سهمیه آسیا نداشت. همین مساله باعث شد که از ابتدا بی انگیزه در زمین ظاهر شود و بیشتر به نظر می رسد این دیدار تنها میدانی برای امتحان بازیکنان جوان فولاد مثل سینا مریدی جوان بود که برای اولین بار درلیگ بازی می کرد. از طرفی پدیده که جایگاهش در میانه جدول تثبیت شده است به بازی بی هیجان و سرد فولاد پاسخ مثبت داد و در نهایت دو تیم با حملات کمی که روی دروازه ها تدارک دیدند به نتیجه تساوی رضایت دادند.

حواشی:
*تیم فولاد به دلیل مشکلات زیادی که برای بازیکنان سربازش در این فصل داشته برای چندمین بار با یک یار کمتر با لیست 17 نفره به دیدار پیکان می رود.
* رضا حقیقی هافبک سابق پرسپولیس در ترکیب پدیده حاضر است اما محمدنژادمهدی که گفته می‌ شد با مرزبان سرمربی پدیده دچار مشکل شده، از جمع نفرات اصلی خط خورده است.
* هادی حبیبی‌نژاد بازیکن جوان فولاد با شرایط فوق‌العاده اهوازی‌ها در ترکیب ثابت این تیم به میدان می‌‌رود.
* فولاد در خط دفاع از زوج بهمن کامل و لئوناردو مساریچ استفاده می‌ کند.
* در ترکیب پدیده محمد غلامی، میلاد غریبی، بهادر نسیموف، محمدحسن رجب‌زاده و محمدرضا ناصحی سابقه بازی در خط حمله را دارد.
*چاگو، مهدی بدرلو، مهرداد جماعتی، بختیار رحمانی و سروش رفیعی در جایگاه VIP ورزشگاه غدیر بازی تیمشان فولاد را تماشا می کنند.
* بازیکنان فولاد به دلیل درگذشت مادر احمد آل نعمه بازیکن فولاد و خواهر سیف الله دهکردی مدیر باشگاه بازوبند مشکی بستند.
*به دلیل همرنگی لباس مربی فولاد اسکوچیچ با پیراهن بازیکنان پدیده داور از او خواست که کت به تن کند. اسکوچیچ هم مجبور شد در گرمای 40 درجه اهواز کت بپوشد.
*بهمن جهانگیر یکی از نیمکت نشینان فولاد پیش از شروع بازی به جایگاه VIP رفت و در کنار بقیه غایبان فولاد بازی را تماشاکرد. در غیاب جهانگیر در روی نیمکت فولاد عملا تنها 16 بازیکن در اختیار دارد.
*سینا مرادی بازیکن تیم جوانان فولاد برای اولین بار در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر برای فولاد به میدان رفت. این بازیکن جوان با نظر مستقیم اسکوچیچ در این دیدار به بازی گرفته شد.

دیدگاه‌ها