کد خبر : 1239487 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 20:20 | 60.1K بازدید | 0 دیدگاه

در زدن گل زیاده روی کردیم

تونی اولیویرا: مربیان ضعیف سورپرایز می‌کنند

تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی بعد از شکست 4 بر یک استقلال با چهره ای خندان و خوشحال وارد کنفرانس مطبوعاتی شد.

تونی اولیویرا: مربیان ضعیف سورپرایز می‌کنند
به گزارش "ورزش سه"، تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی که تا قهرمانی لیگ برتر فاصله ای ندارد در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود:

با حملات انتحاری استقلال را بردیم
یک نفر دیروز به من گفت، مربیان ضعیفی مثل شما می توانند این بازی را ببرند اما الان اینجا نیست. اشکال ندارد و این پیغام به او می رسد. ما رویای میلیون ها نفر را به واقعیت را تبدیل کردیم و بازیکنان با یک بازی خوب امتیاز گرفتند. به بازیکنانم تبریک می گویم چون تمام دستورات را در زمین اجرا کردند. هواداران ما لیاقت این برد را داشتند. ما می دانستیم با یک تیم قدرتمند بازی داشتیم و می دانستیم این تیم را چطور کنترل کنیم. از حماه های انفجاری استفاده کردیم و بردیم. اما کارمان هنوز تمام نشده و هفته اینده هم بازی داریم. 5 روز برای بازی بعدی وقت داریم.

در زدن گل زیاده روی کردیم
اگر جادوگری بود من می گفتم می دانستم با این نتیجه می بریم. اما از هوشمان استفاده کردیم و باید در فوتبال از هوش هم استفاده کرد. در این بازی بردیم و شاید هم کمی زیاده روی کردیم اما نتیجه عادلانه بود.

نفت قوی تر از استقلال است

نفت یک تیم متفاوت و بازی با این تیم فرق می‌کند نفت خیلی بهتر از تیم‌های دیگر است سازماندهی خوبی دارد و فکر می‌کنم بازی با نفت تفاوت‌هایی دارد و تیم خیلی سختی است.

مربیان ضعیف سورپرایز می کنند

یک خبرنگار از تونی پرسید که شاید منظور از نتایج ضعیف نتایج در آسیا باشد که عصبانی شد و گفت:ما نمی‌توانیم رویای خود را از بین ببریم چون در این سه ماه تراکتور در جایگاه پنجم بود در سه ماه پیش و 6 امتیاز فاصله داشت. برخی می‌گفتند مربی ضعیف است اما مربیان ضعیف بعضی وقت‌ها یک دفعه می‌توانند سورپرایز کنند. کدام تیم ایرانی در آسیا نتیجه گرفته است؟

دیدگاه‌ها