کد خبر : 1239504 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 20:46 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

علیاری سومین طلا را برای ایران به ارمغان آورد

نماینده وزن 98 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا به مدال طلا دست یافت.

علیاری سومین طلا را برای ایران به ارمغان آورد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در ادامه مسابقات پنج وزن دوم و پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که از صبح امروز (یکشنبه) در سالن اسپایر دوحه قطر آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در اوزان 66، 75، 80، 98 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفان رفته‌اند که مهدی علیاری در وزن 98 کیلوگرم با پیروزی در دیدار نهایی مدال طلا را بر گردن آویخت.

پیش از این در مسابقات روز نخست یوسف قادریان موفق به کسب مدال طلا شده بود و محمدعلی گرایی و پیام بویری در مسابقات روز نخست به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شده بودند.

در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر از سد بیک سلطان محموداف از قرقیزستان به برتری رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله نیز با نتیجه 4 بر یک مارگولان آسیمبیکوف، قهرمان آسیا از قزاقستان را شکست داد و فینالیست شد. علیاری در فینال نیز با نتیجه 6 بر صفر مقابل دی ژیائو، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی از چین که در اینچئون موفق به شکست این کشتی‌گیر شده بود، به برتری رسید و سومین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد. در این وزن 11 نفر وزن کشی کردند

دیدگاه‌ها