کد خبر : 1239544 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 22:00 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

مکوندی: همه ما در شکست‌ سهیم هستیم

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تیم ما از نظر بدنسازی مشکلی نداشت، چرا که امروز مقابل تیمی مثل سپاهان دو نیمه حمله کردیم.

مکوندی: همه ما در شکست‌ سهیم هستیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز بین دو تیم سپاهان و نفت مسجد سلیمان با نتیجه سه بر یک برگزار و به پایان رسیدکه بهروز مکوندی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در صحبت‌های خود، اظهار داشت: امکانات تیم نفت مسجد سلیمان زیرساخت‌ها و منابع مالی با تیم سپاهان برابر نیست، حتی با تیم‌های پیکان و راه‌آهن نیز برابر نیست. واقعیت امر این است که اگر بخواهیم در مورد اتفاق امروز صحبت کنیم باید اینطور بگویم که من هیچ‌وقت عادت ندارم که بگویم تیم بد بسته شده و مشکلات را گردن فرد دیگری بیندازم، چرا که باید ببینیم برای باقری چه شرایطی را مهیا کردند که تیم را بسته است، آیا پول، امکانات داشت؟ ببینید تیمی که می‌خواست لیگ برتری باشد، در تمریناتش با لباس رنگی کارهایش را پیگیری می‌کرد.

وی در ادامه افزود: من هم به نوبه خودم مثل بازیکنان، مربیان قبلی در این شکست سهیم هستم، کسی نمی‌تواند شانه خالی کند، من آمدم برای کمک کردن و تمام تلاشم را کردم، اما نشد، من هم سهیم هستم و نباید این اتفاق را به گردن مربیان قبلی بیندازم.

مکوندی در ادامه سخنان خود گفت: عدم برنامه‌ریزی باعث شکست شده است، پیکان هم میلیاردی هزینه کرده است، اما هنوز معلوم نیست که در لیگ برتر می‌ماند یا نه، آنها نیز مشکلات خاص خودشان را دارند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: ما می‌خواستیم با تیم‌هایی در لیگ برتر بازی کنیم که سابقه، پول، بازیکن بزرگ داشتند، ملوان 30، 40 سال است لیگ برتری است و عناوین مختلفی در لیگ کسب کرده است. با برنامه‌ریزی می‌توانیم موفق باشیم، عدم برنامه‌ریزی باعث این مشکلات شد.

وی در واکنش به این سؤال که آیا تیم شما مشکل بدنسازی داشت، گفت: امروز مقابل سپاهان بازی کردیم، تا دقیقه آخر نیز حمله کردیم، اگر تیم ضعف بدنسازی داشت ما نمی‌توانستیم در هر دو نیمه حمله کنیم. از نظر فنی مشکلاتی داشتیم و انکار نمی‌کنیم، اما ضعف بدنسازی نداریم. مشکل فیزیکی از لحاظ بدن بازیکنان داشتیم، اما کدام بازی را به یاد دارید که بازیکنان ما تا آخرین لحظه مبارزه نکردند؟ امروز تایم اول بهتر از تایم دوم بودیم. اگر ضعف بدنی داشتیم، تیم نمی‌توانست نیمه دوم بازی کند. اگر ضعف بدنی بود، دقیقه 60 باید بازیکنان دفاع می‌کردند، اما دیدید مقابل سپاهان دو نیمه خوب بازی کردیم.

مکوندی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: از نظر فیزیکی از یک تیم مثل سپاهان ضعیف‌تر هستیم، نباید تیم ما را با بازیکنانی که در استقلال و سپاهان هستند و در جام جهانی بازی کرده‌اند مقایسه کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: مسئولان سیاسی مثل فرماندار فقط جنبه حمایتی می‌توانند از تیم داشته باشند شخصاً از نظر مالی نمی‌توانند تیم را ساپورت کنند. مملکت ما این طور است که چنین افرادی می‌توانند واسطه شوند برای ارتباط دادن اما چون تیم به وزارت نفت متعلق دارد مسئولان باشگاه نفت باید از روز اول برنامه‌ریزی می‌کردند و مشکلات مالی را برطرف می‌کردند. شاید از نظر مالی حمایت می‌کردیم شرایطی مثل پیکان داشتیم. نمی‌خواهم بگویم که اگر پول می‌دادند قهرمان می‌شدیم.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: همه ما در این شکست سهیم هستیم بنده نیز به اندازه خودم در بُعد فنی شریک هستم.

دیدگاه‌ها