کد خبر : 1239634 | 21 اردیبهشت 1394 ساعت 12:13 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

مکوندی: عدم حمایت‎ نفت را به لیگ یک فرستاد

سرمربی نفت‌ مسجدسلیمان راجع به قطع شدن بازی تیمش با سپاهان معتقد است این تیم امید شهرمان بود، بنابراین تماشاگران احساسی شدند و برای دقایقی بازی قطع شد.

مکوندی: عدم حمایت‎ نفت را به لیگ یک فرستاد
به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی راجع به بازی تیمش در مقابل سپاهان گفت: ما مقابل تیمی بازی داشتیم که به هیچ وجه با آنها قابل قیاس نبودیم. نه از نظر وضعیت مالی و نه از نظر برنامه ریزی حرفه ای. آنها برای قهرمانی و سهمیه آسیا می‌ جنگند ما برای نیفتادن به لیگ یک. اما خب می‌ خواستیم این بازی را ببریم تا برای هفته آخر امیدوار بمانیم.

وی ادامه داد: متاسفانه استرس بیش از اندازه این بازی باعث شد نیمه اول را بچه های ما بد بازی کنند و ما دو گل دریافت کنیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و سعی کردیم بر بازی سوار شویم. چند موقعیت خوب داشتیم اما شهاب گردان مانع از گل شدن آنها شد.

مکوندی راجع به قطع شدن بازی توسط داور گفت: تعدادی از تماشاگرانمان احساساتی شده بودند و به دنبال آن برای نتایج این تیم و سقوطش کمی عصبی بودند. همین مساله باعث شده بود اعتراضاتی کنند و آقای ترکی نیز چند دقیقه بازی را قطع کند تا آنها آرام شوند. به هر حال تمام چشم و امید این شهر این تیم است. عدم حمایت باعث شد به این روز بیفتد و هواداران آن نیز عصبی شوند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه ما امسال دو مشکل بزرگ داشتیم؛ یکی عدم برنامه ریزی صحیح و دیگری مساله مالی بود. مسوولینی که بانی تیم بودند برنامه ای برای لیگ‌برتری شدن آن نداشتند. به همین دلیل وقتی نفت به لیگ‌برتر آمد، حمایت های آنها کند پیش رفت و همین مساله باعث شد منابع مالی برای تیم تعریف نشود. شاید اگر کسی مثل آقای رضاییان مدیرعامل این تیم نبود، اتفاقات بسیار بدتری برای نفت می‌ افتاد. چراکه ایشان با دوندگی ها و پیگیری های خود باعث حل شدن خیلی از مشکلات تیم شدند. من امیدوارم این عدم حمایت ها از این تیم به لیگ یک منتقل نشود.

مکوندی در پایان گفت: از اینکه تمام بازیکنانم همه تلاششان را کردند از تک تک شان تشکر می‌ کنم. از آقای رضاییان هم بسیار ممنونم که هر کاری از دستش برآمد، برای تیم کرد. از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که بدانند ما همه تلاشمان را کردیم تا بهترین اتفاق برای این تیم بیافتد.

دیدگاه‌ها