کد خبر : 1239896 | 22 اردیبهشت 1394 ساعت 15:53 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم پرسپولیس برنده شود

نصرتی: داور بی کفایت بود

محمد نصرتی مدافع پیکان اعتقاد دارد داور بازی با راه آهن نتوانست به خوبی بازی را اداره کند و سر منشا تمام حواشی این بازی بود.

نصرتی: داور بی کفایت بود
محمد نصرتی در رابطه با این بازی و دیدار سرنوشت ساز برابر گسترش فولاد گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

داور را نمی بخشیم

داور بازی با راه آهن خیلی ضعیف بود و نتوانست بازی را کنترل کند. این داور هم بی کفایت بود و هم ضعیف و واقعا هر چه بگویم کم گفتم. تمام حواشی بازی را داور بوجود آورد و ونمی توانیم این داور را ببخشیم چون اشتباهات تاثیرگذاری در این بازی داشت. اشتباهات داور یکی ،دو تا نبود که ببخشیم چون داور در این بازی 100 اشتباه داشت.

اشتباهات داوری ما را اذیت کرد

به غیر از اشتباهات تاثیرگذار داور نمی توانست بازی را کنترل کند و اگر وسط بازی به داور تذکر می دادیم کارت قرمز می داد و برای بازی بعدی محروم می شدیم. تا به حال کسی ندیده من به داوری اعتراض کنم اما واقعا این اشتباهات ما را اذیت کرد. زمانی هم که در تراکتور بودم مقابل صبا این داور برای ما پناتی گرفت اما بعد از اعتراض حریف و با نظر کمکش پنالتی را برگرداند.

بازیکن برزیلی ما را زدند

گل اولی که راه آهن زد آفساید بود و ما کمی اعتراض کردیم اما خللی در جریان بازی ایجاد نشد و توپ را کاشتیم و بازی کردیم.اما بعد از گلی که ما زدیم بازیکنان حریف اعتراض شدید کردند و تشنج ایجاد شد و بازیکنان حریف سر کمک داور ریختند و بازیکن برزیلی ما را زدند. این بازیکن حتی انگلیسی بلد نیست حرف بزند اما او را زدند. ما هم ترسیدیم مبادا گل ما را مردود اعلام کند و همان جا داور باید چند کارت نشان می داد. داور در این بازی سوت ها برعکس می زد.

عصبانیت آقا صمد طبیعی بود

آخر بازی هم آقا صمد خیلی ناراحت بود و به داوری اعتراض داشت. با این سوت ها نتیجه به ضرر ما تمام شد و نباید توقع داشت در آن شرایط آقا صمد خوشحال باشد و معلوم است که عصبانی می شود.

نمی خواهم نقطه تاریکی در کارنامه ام داشته باشم

بازی با استقلال خوزستان حکم فینال را دارد و امیدوارم ببریم. باید لیگ تمام شود و عوامل باشگاه از مدیریت تا بازیکنان در مورد این نتایج صحبت کنند. فعلا باید به این بازی فکر کنیم. من همیشه در تیم هایی بازی کردم که در بالای جدول در کورس بوده و امیدوارم امسال هم در لیگ بمانیم تا این نقطه تاریک هم در کارنامه ام نباشد. بازی با استقلال خوزستان سخت است و ما هم دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم.

دوست دارم پرسپولیس برنده دربی باشد

دربی با بازی های دیگری فرق دارد و همیشه حساس است. این بازی اصلا ربطی به جایگاه تیم ها ندارد و این بازی برای هواداران دو تیم مهم است. امیدوارم پرسپولیس در این بازی ببرد و در بازی حساس بعد در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال هم پیروز شود. در این بازی طارمی، نوری،عالیشاه یا هادی نوروزی می توانند گل بزنند.

دیدگاه‌ها