کد خبر : 1240014 | 23 اردیبهشت 1394 ساعت 08:33 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

استاداسدی: سپاهان قهرمان لیگ می‌شود

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: با تمام علاقه ای که به تراکتورسازی دارم فکر می کنم سپاهان قهرمان شود.

استاداسدی: سپاهان قهرمان لیگ می‌شود
علی اکبر استاد اسدی افزود: بردن نفت برای تراکتور کار سختی نیست،زیرا بچه ها روحیه خوبی دارند. قهرمانی دست خود بازیکنان این تیم است و نباید آن را آسان از دست بدهند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: باید بدانیم نفت تیم ضعیفی نیست و آنها هم انگیزه قهرمانی دارند، اما آنها در مقابل هواداران تراکتورسازی کار سختی دارند البته من فکر می کنم با تمام علاقه ای که به تراکتورسازی دارم سپاهان قهرمان لیگ می شود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد بازیکنان تراکتورسازی در دیدار مقابل استقلال تهران، گفت: تراکتورسازی مقابل استقلال خوب بازی نکرد ، اما ضعف بازیکنان استقلال دلیل این شکست سنگین بود.

وی با اشاره به اینکه هواداران تبریزی از دیدار تراکتور مقابل نفت استقبال زیادی نخواهند کرد، تصریح کرد : مردم دیگر مثل قدیم از بازی های ما استقبال نمی کنند و فکر می کنم 40 هزار هوادار نهایت به ورزشگاه بیایند.

وی درخصوص تونی اولیویرا، گفت: رسول خطیبی بازیکن تراکتورسازی بود و تیم را بسیار خوب بسته است و امروز تونی حاصل کار او را می بیند.

وی اظهارکرد: ای کاش مدیران صبر می کردند و اجازه می دادند این تیم با یک مربی بومی نتیجه بگیرد. مطمئن باشید با حضور رسول تراکتورسازی بدتر از امروز نتیجه نمی گرفت.

استاد اسدی در خصوص اینکه چرا حضورش در فوتبال کمرنگ شده است، گفت: در کنار ماشین سازی حضور دارم اما به خاطر نداشتن رابطه خیلی از پیشکسوتان فوتبال مثل من از لیگ برتر دور هستند.

وی درمورد تفاوت فوتبال امروز با دوره بازی وی اظهار کرد:نه تنها فوتبال ما فرقی نکرده بلکه ضعیف ترهم شده است. تنها اتفاقی که در فوتبال ایران رخ داده پرداخت پول های میلیاردی است اما آیا شما امروز بازیکنی در حد علی دایی در فوتبال مشاهده می کنید؟ بازیکنان امروز نصف علی دایی و مهدی مهدوی کیا هم فوتبال بلد نیستند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با اینکه آیا اگر امروز فوتبال بازی می کرد به تیم ملی دعوت می شد، اظهار کرد: نمی دانم دعوت می شدم یا خیر؟ اما همان موقع که به تیم ملی دعوت می شدم خیلی ها می گفتند حقت نیست و مایلی کهن تو را دعوت می کند در حالیکه دیدید وقتی ایویچ هم آمد من را به تیم ملی دعوت کرد.

وی تاکید کرد: وقتی ایویچ آمد و تیم را برای بدنسازی به اردو سختی برد به من می گفت آنقدر بدنت آماده هست که اصلا نیازی به بدنسازی نداری.

استاد اسدی در خصوص شوخی بازیکنان هم دوره اش با او، گفت: چون پسر ساده و خوبی بودم با من شوخی می کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از اینکه به اشتباه دروازه عابدزاده را باز کرد گفت برای سنجیدن آمادگی این کار را کرده است، گفت: همیشه تیم را شارژ روحی می کردم و آن زمان هم برای همین این حرف را به احمد زدم.

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه هفت جاری برگزار می شود و طی آن در صورتی که تیم تراکتورسازی مقابل نفت پیروز شود قهرمان خواهد شد و در صورت شکست، نفت قهرمان می شود و در صورت تساوی این مسابقه، تیم سپاهان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها