کد خبر : 1240075 | 23 اردیبهشت 1394 ساعت 13:10 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: در دربی رفت سیاست داشتیم و بردیم

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای دربی سیاست خاصی تعریف کرده بودیم و کاملاً می‌دانستیم اگر سمت راست استقلال را از کار بیندازیم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

عبدی: در دربی رفت سیاست داشتیم و بردیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین عبدی در مورد ارزیابی‌اش از وضعیت پرسپولیس پیش از دربی 80 گفت: دربی همیشه شرایط خودش را دارد و از اهمیت بالایی برخودار است. مطمئناً دربی تحت هر شرایطی برای هواداران پرسپولیس اهمیت دارد و بازیکنان هم این مسئله را می‌دانند.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند دربی 80 به خاطر شرایط جدولی دو تیم حساس نیست و شاید این مسئله باعث شود دربی روز جمعه پرگل شود، خاطرنشان کرد: شاید این اتفاق رخ دهد اما هیچ تیمی دوست ندارد در دربی بازنده باشد چون در این صورت تا دربی بعدی تیم بازنده باید فشار سنگینی را تحمل کند.

مربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چطور پرسپولیس توانست در دیدار رفت دربی این فصل استقلال را شکست دهد، گفت: در دربی فقط بحث تاکتیکی مطرح نیست بلکه مسائل روحی و جسمی هم تأثیر فراوانی در این بازی دارد. برای موفقیت در دربی باید معجونی از این موارد را داشته باشید. در کنار این موارد هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهترین استفاده را ببرد و دروازه‌ تیمش را هم بسته نگه دارد به موفقیت می‌رسد.

عبدی ضمن بیان این مسئله که کارهای دفاعی در دربی از اهمیت فراوانی برخوردار است، ادامه داد: زمانی ما در کادر فنی حضور داشتیم برای دربی سیاست و استراتژی خاصی تعریف کرده بودیم، ما کاملاً می‌دانستیم اگر سمت راست استقلال را از کار بیندازیم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. کادر فنی استقلال در اواسط بازی متوجه تدبیر ما شد اما دیگر دیر شده بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس توانایی این را دارد که مقابل استقلال دوباره به برتری برسد، عنوان کرد: به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم این اتفاق رخ دهد اما پرسپولیس بعد از آمدن کادر فنی جدید در لیگ برتر یک پیروزی، یک مساوی و 3 شکست داشته و در لیگ قهرمانان آسیا هم که یک شکست و یک پیروزی به دست آمده است.

مربی پیشین پرسپولیس در مورد اینکه برخی‌ها معتقد هستند استقلال با توجه به شکست سنگین مقابل تراکتورسازی در هفته بیست‌ونهم مقابل پرسپولیس هم شکست خواهد خورد، گفت: شکست استقلال مقابل تراکتورسازی دلیل نمی‌شود که این تیم مقابل پرسپولیس هم بازنده باشد. همه چیز روز بازی مشخص می‌شود.

عبدی در خصوص اینکه آیا توانسته طلب خود را از باشگاه پرسپولیس بگیرد، اظهار داشت: هنوز هیچ خبری از طلب من نشده است. باشگاه در هزینه جاری خود هم مانده است چه برسد که بخواهد طلب ما را بدهد. تغییرات اخیر مدیریتی باعث شده که فشار روی باشگاه بیشتر شود. با این شرایط فعلاً خبری از پول ما نیست.

دیدگاه‌ها