کد خبر : 1240172 | 23 اردیبهشت 1394 ساعت 19:44 | 49.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

برخی از هواداران پرسپولیس بعد از حدود یک ماه که برانکو به ایران برگشته در بنری حضورش در ایران را خوش‌آمد گفتند!

گزارش تمرین پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه" از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس پس از نشست خبری برانکو ایوانکوویچ با خبرنگاران از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* پیش از شروع تمرین برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس برای بازیکنانش دقایقی صحبت کرد. در این صحبت‌ها برانکو از بازیکنانش خواست همه توان خود را برای بازی دربی بگذارند.

* بازیکنان پرسپولیس با انجام حرکات کششی و نرمشی زیر نظر تی‌هومیر آغاز کرد.

* دویدن‌های سرعتی و استقامتی دیگر قسمت تمرین امروز سرخپوشان بود.

* حدود 20 هوادار پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند و منتظر فرصتی بودند تا بتوانند وارد درفشی‌فر شوند. این هواداران با سر دادن شعارهایی خواستار برد پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 80 شدند.

* امروز پرسپولیسی‌ها تمرین پرنشاطی را پشت‌سر گذاشتند و تمرین امروز نشان می‌داد که سرخپوشان از آمادگی بالایی برای حضور در دربی روز جمعه برخوردارند.

* مهرداد کفشگری مایکل اومانیا و هادی نوروزی امروز در تمرین پرسپولیس حضور داشتند اما کفشگری و اومانیا پس از تمرین به کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر رفتند.

* با توجه به در پیش بودن دربی در روز جمعه تعدادی از دوربین‌های شبکه تلویزیونی به محل تمرین پرسپولیسی‌ها آمدند تا از حال و هوای تمرین سرخپوشان پیش از دربی اطلاع‌رسانی کنند.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس امروز بنری در دست داشتن که بر روی آن به برانکو برای حضور در ایران خوش‌آمد گفته شده بود.

* مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال درون‌تیمی بخش دیگری از تمرین امروز سرخپوشان بود که در این تمرین برانکو نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* تمرین فردای تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سپس سرخپوشان برای حضور در اردوی پیش از دربی 80 راهی هتل لاله تهران خواهند شد.

گفتنی است تیم‌های پرسپولیس و استقلال روز جمعه و در هشتادمین دربی تهران از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها