کد خبر : 1240800 | 26 اردیبهشت 1394 ساعت 16:37 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: سرپرست باید حواشی را مدیریت می‌کرد

سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: قهرمان نشدن تراکتورسازی در لیگ ربطی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ندارد. باید دنبال افرادی باشیم که با احساسات مردم بازی کردند.

خطیبی: سرپرست باید حواشی را مدیریت می‌کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رسول خطیبی در مورد اتفاقات رخ داده در بازی دیروز تراکتورسازی و نفت و از دست رفتن قهرمانی تیم تراکتورسازی گفت: اول باید بگویم با توجه به اینکه برای تراکتورسازی زحمت کشیده بودم و خودم یک تبریزی هستم دوست داشتم این تیم قهرمان شود اما اتفاقاتی که  دیروز در ورزشگاه رخ داد باعث ناراحتی همه مردم آذربایجان و خود من شد. تراکتورسازی شایسته قهرمانی بود اما قهرمانی را از دست داد.

وی ادامه داد: برای اینکه بدانیم چرا تراکتورسازی قهرمان نشد باید به مسائل دیگری به جز فدراسیون و سازمان لیگ فکر کنیم. باید حاشیه‌های نیمکت تراکتورسازی مدیریت می‌شد. برای ورزشگاه هم باید استراتژی در نظر گرفته می‌شد که هیچ کدام از این مسائل انجام نشد. سرپرست تراکتورسازی باید حاشیه‌ها را مدیریت می‌کرد.وقتی تیم 3 بر یک جلو بود هیچ برنامه‌ای بعد از 10 نفره شدن برای حفظ نتیجه و مسائل داخل زمین از تیم ندیدیم.

خطیبی با اشاره به حساسیت بازی نفت و تراکتور عنوان کرد: این مسائل بیشتر از همه چیز به تراکتورسازی لطمه زد. مسابقه‌ای که همه مردم ایران به دنبال نتیجه آن بودند با مدیریت نشدن حاشیه‌های نیمکت تیم به یکباره در دقایق پایانی همه چیز را از دست داد. این اتفاقات هیچ ارتباطی به سازمان لیگ و فدراسیون ندارد و نباید در مورد این مسائل صحبت شود. همانطور که من در مورد مسائل داوری هم نمی‌خواهم اظهار نظر کنم و اگر داوری اشتباهی هم کرده بهتر است کارشناسان داوری در موردش صحبت کنند.

وی افزود: احترام‌ها باید حفظ شود.برخی آقایان شیطنت می‌کنند و می‌خواهند همه تقصیرها را به گردن دیگران بیندازند در حالی که فدراسیون و سازمان لیگ در این میان نقشی نداشتند. سازمان لیگ حتی استیج قهرمانی که برای تبریز آماده کرده بود بهتر از استیج قهرمانی اصفهان بود. من حتی یک هفته پیش با مهدی تاج و علی کفاشیان رئیس سازمان لیگ و رئیس فدراسیون دیدار داشتم و آنها می‌گفتند فکر می‌کنیم دیگر نوبت قهرمانی تراکتورسازی است.

سرمربی سابق تراکتورسازی با اشاره به مسائل فنی بازی با نفت گفت: سرپرست تیم نباید اجازه حاشیه‌سازی بر روی نیمکت را می‌داد. سرمربی تیم هم باید برنامه‌ای برای کنترل بازی بعد از اخراج و 10 نفره شدن تیم ارائه می‌کرد. با این حال نائب قهرمانی تراکتورسازی را به مردم خوب آذربایجان تبریک می‌گویم و باید با مسببان این مسئله که با احساسات مردم بازی کردند برخورد شود.

خطیبی در مورد برکناری خودش و جانشینی اولیویرا در نیم فصل گفت: تونی هم برای تراکتورسازی زحمت کشیده و من به او احترام می‌گذارم اما تیمی که من آن را قهرمان نیم‌فصل کردم نتوانست قهرمان لیگ شود آنهم در حالی که این تیم را برای قهرمانی بسته بودم ما نباید بازنده اخلاق شویم.اولیویرا هم برای تیم زحمت کشیده اما واقعیت این است که برکناری من دلیل فنی نداشت من می‌خواستم حق هواداران و بازیکنان را بگیرم. فصل آینده هم در هر تیمی حضور داشته باشم تیم را به گونه‌ای آماده خواهم کرده که 3-4 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شود. مردم آذربایجان باید بدانند زندگی و فوتبال ادامه دارد و تیم تراکتورسازی در آینده هم می‌تواند موفقیت‌های زیادی کسب کند. خلاصه اینکه سرپرست تیم با بی تدبیری اش جام را تقدیم سپاهان کرد.

دیدگاه‌ها