کد خبر : 1241035 | 27 اردیبهشت 1394 ساعت 16:37 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ورمرزیار: استقلال مشکل بدنی داشت

مدافع سابق آبی پوشان معتقد است استقلال برای بازی دربی می توانست با ترکیب بهتری وارد زمین شوند و یا تعویض های بهتری انجام دهند.

ورمرزیار: استقلال مشکل بدنی داشت
به گزارش "ورزش سه"، صادق ورمرزیار درباره بازی تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: این دربی فنی نبود، متاسفانه یکسری عوامل دست به دست هم داد که استقلال، هرچه به پایان لیگ نزدیک می شدیم مشکلاتش بیشتر شود، در بازی مقابل سرخپوشان هم توان بدنی بزرگترین عامل ضعف آبی پوشان بود، علاوه بر این موضوع، جابجایی ارنج و دست زدن به ترکیب اصلی نیز از عوامل شکست آبی پوشان بود.

وی ادامه داد: استقلال این بازی را در نیمه مربیان واگذار کرد، استقلالی ها از هر نظر در این بازی دربی بازتر بودند، مربی و بازیکنان استقلال بیشتر با این بازی آشنایی داشتند اما متاسفانه نتیجه به گونه دیگری رقم خورد. البته میزان تمرکز استقلالی ها و کادرفنی شان هم برای این بازی بیشتر بود.

مدافع سابق استقلال گفت: استقلال می توانست ترکیب بهتری را وارد بازی کند، از طرف دیگر تعویض های استقلالی ها می توانست بهتر از این باشد، من فکر می کنم تعویض اول استقلال آب پاکی را روی دست همه هواداران ریخت، تعویض های دیگر تیم هم به همین ترتیب بود.

ورمرزیار راجع به ادامه همکاری قلعه نویی با استقلال گفت: من چون قلعه نویی را دوست دارم این را می گویم، به نظر من بهتر است او یک سال استراحت کند، استقلال امسال حواشی بسیاری داشت و مطمئنم او خیلی اذیت شد، به نظرم یک سال در آرامش به سر ببرد و دوباره به صحنه فوتبال برگردد.

وی در پایان راجع به عصبانیت و اعتراض پیشکسوتان استقلال به نتیجه دربی گفت: دلیلش این است که آنها برای این تیم زحمت کشیدند و باعث افتخار استقلال شدند، الان می بینند که آن افتخارات به راحتی از دست می رود، بهرحال اگر کسی ساختمان زیبایی بسازد و بعدها ببیند کسانی دارند آن را خراب می کنند، ناراحت می شود. در حال حاضر ناراحتی پیشکسوتان استقلال هم دقیقا به همین دلیل است.

دیدگاه‌ها