کد خبر : 1241038 | 27 اردیبهشت 1394 ساعت 16:49 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد فنایی: دو دروازه‌بان ملی در دو فصل

داود فنایی پس از سالها بازی برای بانک ملی، پلی اکریل، پرسپولیس و استیل آذین حالا چند سالی است که مربی شده و سعی در آموزش اصولی دروازه بان ها دارد.

رکورد فنایی: دو دروازه‌بان ملی در دو فصل
به گزارش "ورزش سه"، فنایی که مدتها در تیمهای ملی نوجوانان و جوانان فعالیت می کرد فصل گذشته مربی دروازه بان های سایپا بود و این فصل را هم در کنار یحیی گل محمدی و ذوب آهن گذراند. نکته جالب اما رکوردی است که داود فنایی در این دو سال کار در رده باشگاهی از خود بر جا گذاشته.

فنایی فصل گذشته در سایپا، محمدرضا اخباری را از تیمهای پایه به تیم بزرگسالان آورد و تمرینات او باعث شد تا فیرات در هفته آخر از وجود این دروازه بان جوان در ترکیب سایپا استفاده کند. همین اخباری این فصل دروازه بان فیکس سایپا شد و ابتدا به دروازه تیم المپیک و سپس تیم ملی بزرگسالان رسید.

ماحصل تلاش داود فنایی در ذوب آهن هم آماده سازی یک دروازه بان و تحویل او به تیم ملی بود. محمدرشید مظاهری، دروازه بان 25 ساله ذوب آهن این فصل و زیر نظر داود فنایی کار کرد و در نهایت توانست با انجام بازی های فوق العاده نظر کی روش را جلب کند و به تیم ملی دعوت شود.

داود فنایی در این دو فصل دو دروازه بان را تحویل تیم ملی داده است. شاید اگر همه مربی دروازه بان ها مثل فنایی اصولی کار کنند شاید در سالهای بعد مشکلی از بابت نبود دروازه بان ششدانگ در فوتبال ایران نداشته باشیم.

دیدگاه‌ها