کد خبر : 1241228 | 28 اردیبهشت 1394 ساعت 14:49 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

هر وقت به تونی زنگ بزنند، می آید

دلیر: خطیبی نبود، تونی دوم هم نمی شد

محسن دلیر با حضور تونی اولیویرا در تراکتورسازی فرصتی برای بازی کردن بدست نیاورد به همین خاطر اعتقاد دارد در حق او ظلم شده است.

دلیر: خطیبی نبود، تونی دوم هم نمی شد
محسن دلیر بعد از پایان فصل در خصوص نیمکت نشینی اش و سرمربی گری تونی اولیویرا گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

نیم فصل دوم 20 دقیقه هم بازی نکردم
من در نیم فصل دوم کلا 20 دقیقه بازی نکردم و به همین دلیل ترجیح دادم کمتر حرف بزنم. فوتبال سلیقه ای است و تونی هم با تک مهاجم بازی می کرد و به همین دلیل من بازی نمی کردم. من با او صحبت کردم و گفتم، نیم فصل اول خوب بودم و حتی گل هم می زدم. اتفاقا با ادینهو هم خیلی هماهنگ شده بودم چون آقای خطیبی از دو فوروارد استفاده می کرد. به او گفتم، حداقل از من استفاده کن و ببین کارایی من بیشتر از بازیکنانی است که بازی می کنند یا کمتر.

تونی گفت، مشکلت فنی نیست
بعد از اینکه در ازبکستان با او صحبت کردم ،من را اخراج کرد.او من را قانع نکرد و گفت، هر وقت خواستم از ایران بروم دلیلش را می گویم. او گفت: من تو را از نظر فنی قبول دارم اما دلیل بازی نکردنت مساله دیگری است. بعد از بازی با نفت هم فرصت نشد با او صحبت کنم.

خطیبی نبود تراکتور دوم هم نمی شد
تونی از لحاظ فنی مربی خوبی است اما مدیریت ضعیفی دارد. اگر تیم را رسول خطیبی اول فصل نیسته بود نمی توانستیم نائب قهرمان شویم. او پارسال بعد از قهرمانی جام حذفی تیم را هفتم، هشتم کرد و نتوانست تیم را بالا بیاورد. امسال هم آقای خطیبی بازیکنان جوان و با انگیزه را به این تیم آورد و توانستند خوب کار کنند.

هر وقت به تونی زنگ بزنند، می آید
اگر تونی مربی خوبی است چرا در پرتغال یا کشورهای دیگر به او تیم نمی دهند. هر بار که از تراکتورسازی به او زنگ می زنند، به تبریز می آید. اگر او در تراکتور بماند من در این تیم نمی مانم . در این مدت هم به خاطر اینکه اگر حرف می زدم مجبور بودم به پادگان بروم، سکوت کردم.در تراکتور در حق من ظلم شد و سربازی ام تمام شد.

دیدگاه‌ها