کد خبر : 1241387 | 29 اردیبهشت 1394 ساعت 12:13 | 64.1K بازدید | 0 دیدگاه

نجف‌نژاد:

چه اشکال دارد فرکی گزینه استقلال باشد؟

به نظر می رسد در میان گزینه های داخلی مربیگری استقلال نام حسین فرکی هم دیده می شود. سرمربی موفق سپاهان البته با این تیم قراردادی دارد که مشروط به توافق است.

چه اشکال دارد فرکی گزینه استقلال باشد؟
به گزارش "ورزش سه"، درست دقایقی بعد از پایان جلسه هیات مدیره استقلال که یکی دو روز قبل برگزار شد، گمانه زنی در مورد گزینه های سرمربیگری این تیم در فصل آینده آغاز شد. سه گزینه داخلی و دو گزینه خارجی، 5 گزینه ای بودند که نامشان برای سرمربیگری استقلال مطرح شد. اما در مورد گزینه ها گفته می شود دو مربی خارجی چندان سرشناس نیستند اما گزینه های داخلی هر یک برای خود اسم و رسمی دارند. بعد از مربیانی چون منصوریان و پرویز مظلومی، شایعه پیشنهاد احتمالی استقلال به حسین فرکی هم شنیده شد. سرمربی موفق سپاهان که قرارداد فصل آینده اش با این تیم منوط به یک توافق است، حالا نام خود را میان گزینه های جانشینی امیر قلعه نویی می بیند.

مقداد نجف نژاد، رییس هیات مدیره استقلال در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار "ورزش سه" در این مورد می گوید:« حسین فرکی مربی بزرگی است و چه اشکالی دارد که نامش در میان گزینه های مربیگری استقلال باشد؟ ما نام چند گزینه را در جلسه هیات مدیره معرفی می کنیم، برنامه هایشان را بررسی کرده و سپس بهترین گزینه را انتخاب می کنیم. حسین فرکی هم می تواند یکی از گزینه های ما باشد.»

دیدگاه‌ها