کد خبر : 1241450 | 29 اردیبهشت 1394 ساعت 14:43 | 88.6K بازدید | 0 دیدگاه

به گزارش منابع اسپانیایی

احتمال قطع همکاری انریکه با باشگاه بارسلونا

آسمان این روزهای باشگاه بارسلونا به شدت آفتابی است و آنها در رویای فتح سه گانه به سر می برند.

احتمال قطع همکاری انریکه با باشگاه بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای بارسا از این بهتر نمی شود. این تیم قهرمانی خود در لالیگا را دو روز پیش در مادرید جشن گرفت و حالا خود را برای فینال کوپا دل ری مقابل بیلبائو در نوکمپ مهیا می کند. در صورت قهرمانی در این جام، بارسا یک گام دیگر به فتح سه گانه نزدیک خواهد شد و مانع این امر، یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان خواهد بود.

تنها مساله ای که این روزها ذهن مدیران و هواداران بارسلونا را درگیر خود کرده است، مساله ادامه یا قطع همکاری لوئیس انریکه با باشگاه است. لوئیس انریکه تابستان گذشته با تصمیم زوبی زارتا، مدیر ورزشی وقت بارسلونا، به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد و کمتر کسی تصور می کرد که او بتواند بارسلونا را در انتهای فصل، به چنین جایگاه مثبتی هدایت کند.

طبق شایعاتی که هر روز بیش از گذشته در بارسلونا قوت می گیرند، لوئیس انریکه در صورت کسب سه گانه، قرارداد خود را که تا ژوئن 2016 اعتبار دارد فسخ خواهد کرد. او در هیچکدام از نشست های خبری اخیر خود حاضر به شفاف سازی در مورد این مساله نشده و سوالات خبرنگاران را بی پاسخ گذاشته است.

همین مساله، باعث شدت یافتن تردیدها در مورد آینده او در بارسلونا شده اند. اختلافات او با مسی و برخی ستارگان بارسا در نیمه های فصل و اخراج بدون هماهنگی زوبی زارتا از سوی بارتومئو، از دلایل بی میلی انریکه برای ادامه همکاری با بارسلونا عنوان شده اند.

نباید فراموش کرد که زوبی زارتا و انریکه، از دوستان بسیار صمیمی یکدیگر هستند و اینکه هنوز هم در اسپانیا، بسیاری قهرمانی لالیگا و موفقیت های احتمالی بعدی بارسا را نتیجه درخشش مسی می دانند نه درایت انریکه.

دیدگاه‌ها