کد خبر : 1242153 | 02 خرداد 1394 ساعت 10:30 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی دورتموند-وردربرمن

دو تیم بروسیا دورتموند و وردربرمن، امروز در هفته ی آخر بوندس لیگا در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی دورتموند-وردربرمن
به گزارش "ورزش سه"، این آخرین حضور کلوپ روی نیمکت دورتموند در رقابت‌های بوندس لیگا است و زردپوشان به دنبال کسب سهمیه لیگ اروپا هستند.

دورتموند

شاگردان یورگن کلوپ، با کسب 43 امتیاز از 33 بازی، در رده ی هفتم جدول بوندس لیگا قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. دورتمند که در نیم فصل اول، در قعر جدول قرار داشت، در نیم فصل دوم موفق شد خیلی خوب خود را بالا بکشد و حالا در صورت پیروزی در دیدار امروز و شکست آگزبورگ، آنها سهمیه لیگ اروپا را قطعی خواهند رکد.همچنین پس از 238 بازی، این آخرین حضور کلوپ در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک خواهد بود. او در پایان فصل از دورتموند جدا خواهد شد و از همین رو، هواداران این تیم، امشب برنامه ویژه ای برای تیمشان دارند.

وردربرمن

وردربرمن با کسب 43 امتیاز از 33 بازی، هم امتیاز با دورتمند و با تفاضل گل پایین تر، در رده ی هشتم جدول بوندس لیگا قرار دارد. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و نسبتا آماده نشان د اده اند. با این حال آمار وردربرمن مقابل دورتمند در چند بازی اخیر، چشم گیر نبوده است. با در نظر گرفتن شرایط دورتموند در نیم فصل اول، وردربرمن در 5 بازی اخیرش مقابل دورتموند، 4 شکست و 1 پیروزی داشته که پیروزی به نیم فصل اول باز می‌گردد.

دیدگاه‌ها