کد خبر : 1242402 | 03 خرداد 1394 ساعت 10:15 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هال سیتی-منچستریونایتد

دو تیم هال سیتی و منچستریونایتد ، امروز در ورزشگاه کینگ‌استون کامینیکیوشن شهر هال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی هال سیتی-منچستریونایتد
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی ببرها تا به حال مقابل تیم سابقش به پیروزی نرسیده و عدم موفقیت در پیروزی در این بازی، به سقوط آنها منجر خواهد شد.

هال سیتی

هال سیتی با کسب 34 امتیاز از 37 بازی، در رده ی هجدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و در آخرین بازی فصل، باید از سقوط نجات پیدا کند. اختلاف آنها با تیم بالاتر، 2 امتیاز است. برای ماندن در لیگ ، آنها باید در دیدار امروز به پیروزی برسند و در غیر این صورت، به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد. هال سیتی در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی و 3 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارد.در 5 دیدار اخیر بین دو تیم، 5 پیروزی برای یونایتد به ثبت رسیده است. هال سیتی برای این بازی، مصدومی ندارد و با ترکیب اصلی در میدان حاضر خواهد شد.

منچستریونایتد

منچستریونایتد

منچستریونایتد با کسب 69 امتیاز از 37 بازی در رده ی چهارم جدول قرار گرفته و در صورت پیروزی در این دیدار و شکست آرسنال، سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را دریافت خواهد کرد. فان خال پیش از بازی عنوان کرد که تیمش با ترکیب اصلی در این دیدار حاضر خواهد شد و قصد استراحت دادن به ستاره ها را ندارد. منچستر در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست ، 1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارد.دیوید دخیا و جانی ایوانز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی شیاطین سرخ نخواهند بود ولی وین رونی شرایط بازی کردن را پیدا کرده و می‌تواند به میدان برود.

دیدگاه‌ها