کد خبر : 1243025 | 06 خرداد 1394 ساعت 09:40 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار نهایی لیگ اروپا

پیش بازی دنیپرو-سویا

دو تیم دنیپرو و سویا، امشب در ورزشگاه نارودووی شهر ورشو برگزار کننده دیدار نهایی لیگ اروپا خواهند بود.

پیش بازی دنیپرو-سویا
به گزارش "ورزش سه"، امری به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی تیمش در این رقابت‌هاست در حالی که دنیپرو نیز در پی شگفتی سازی است.

دنیپرو


شاگردان میرون بوهدانوویچ شگفتی ساز این رقابت ها بوده اند و موفق شدند در نهایت تا فینال صعود کنند. در حالی که در ابتدای مسابقات، آنها رفت و برگشت مقابل اینتر شکست خوردند و انتظار نمی‌رفت که بتوانند تیم مدعی باشند، رفته رفته تیمی خطرناک از خود نشان دادند و در نهایت با حذف تیم‌هایی مثل ناپولی، موفق به صعود به فینال شدند.


1029813


در 5 بازی اخیر خود، دنیپرو 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده و در دیدار آخر خود، شاختار دونتسک را شکست داده که همین پیروزی می‌تواند از لحاظ روحی روانی به نفع آنها باشد. دنیپرو احتمالا کراوچکنو و زوزولیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.


سویا


شاگردان اونای امری که فصل گذشته قهرمان این رقابت‌ها شده بودند، حال برای دفاع از عنوان قهرمانی خود پا به لهستان خواهند گذاشت. سویا موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در لالیگا نشده و این بازی از جهت کسب سهمیه نیز برایشان اهمیت فراوانی دارد.

1029812

آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزیو 1 تساوی کسب کرده اند و آمادگی خوبی از خود نشان داده اند. امری در بازی امشب، دنی پارخو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها