کد خبر : 1243450 | 08 خرداد 1394 ساعت 17:37 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل مس کرمان اعلام کرد:

پروژه تبانی لیگ1 از قائمشهر مدیریت می‌‌شود

مدیرعامل باشگاه مس کرمان معتقد است فردی که پول به حسابش واریز شد نماینده سازمان لیگ بود که در سال 91 با معرفی آنها همین کار را انجام داده بود.

پروژه تبانی لیگ1 از قائمشهر مدیریت می‌‌شود
به گزارش "ورزش سه"، امیررضا سیف الدینی در رابطه با صحبت های مطرح شده از سوی رئیس کمیته اخلاق گفت:

در تمرینات بودم و صحبت ها را نشنیدم
بنده امروز سر تمرینات تیم بودم و موفق به شنیدن این صحبت ها نشدم اما دوستان به بنده اطلاع دادند، من قبلا راجع به مطالب عنوان شده توضیحات تکمیلی را به کمیته اخلاق دادم و نمی دانم چگونه هنوز همان صحبت ها را مطرح می کنند.

سربرگ سازمان، شماره نامه، مهرامضا اصل بود
همین آقای م ن که سال 91 به عنوان نماینده سازمان معرفی شده است در سال 93 هم با نامه ای که ما داشتیم معرفی شده بود. وی در سال 91 این کار را کامل انجام داده بود، در نامه سال 93 هم ایشان با سربرگ سازمان لیگ، مهر این سازمان، شماره نامه و مهرامضا یکی از مسئولین این کار را انجام داد. راجع به جعلی بودن این نامه سازمان لیگ باید پاسخگو باشد که چطور این سربرگ و مهرها و شماره نامه واقعی به دست ایشان رسیده است تا بخواهد از آن سوءاستفاده کند. بهرحال در زمینه خلافی صورت گرفته و ایشان از اسناد رسمی و دولتی سوءاستفاده کرده است و با آن از ما سوءاستفاده شده است.

اسناد محرمانه چطور به دست درودگر رسید؟
ما در سه قسط 2،3و5 به حساب ایشان پول واریز کردیم، اسناد آن را که شامل فیش های واریزی و نامه های سازمان لیگ بود را هم بعد از واریز تحویل حراست فدراسیون فوتبال دادیم، حالا اینکه چطور این استناد محرمانه تحویل آقای درودگر شده است ما نمی دانیم و برای مان سوال است، جالب هم اینجاست که فقط فیش های واریزی تحویل ایشان شد و نامه های سازمان لیگ را ایشان دریافت نکرد.

م ن در سال 91 هم نماینده سازمان لیگ بود
او در پاسخ به این سوال که چرا پول ها به حساب شخص واریز شده است گفت: همانطور که گفتم یکبار نیز این اتفاق در سال 91 افتاد و همان موقع سازمان لیگ ایشان را به عنوان نماینده خود معرفی کرده بود، پس عجیب نبود که این اتفاق یکبار دیگر بیفتد و بازهم سازمان ایشان را به عنوان نماینده خود معرفی کند.

این سناریوییست که در قائمشهر مدیریت می شود
وی در پاسخ به پیامک های رد و بدل شده بین وی و آقای م ن گفت: ابتدا ایشان به بنده پیامک زد و راجع به کمکی که ما کرده بود تشکر می کرد و برای تیم مان آرزوی موفقیت می کرد و بنده نیز با در جواب ایشان پیامکی همچون اینکه هرچه خدا بخواهد و ... جوابش را دادم اما پس از گذشت زمانی و وقتی دیدم که پیامک های ایشان مشکل دار می شود هیچ جوابی به وی ندادم اما او در پرینت پیامک های خود با دستکاری پیامک های کاملا معمولی و روزمره بنده را تکرار کرد و به یک آقای مدیرعاملی فروخت، کاملا مشخص است که این آقای م ن ، سناریویی است که در قائمشهر توسط شخص دیگری مدیریت می شود، بهرحال بنده همه این ها را به آقای محمدزاده در کمیته اخلاق گفتم و الان برای ما عجیب است که چرا ایشان این چیزها را بیان می کند.

مردم دو استان را به جان هم انداختند
شما مطمئن باشید این آقا بالاخره چوب این کارها را خواهد خورد چرا که مردم دو استان را رودرروی یکدیگر قرار دادند، شما ببینید در حال حاضر مردم استان های کرمان و مازندران چقدر در سایت ها و خبرگزاری ها با یکدیگر درگیر شده می شوند. این آقا وقتی از هفته پانزدهم نتوانست نتیجه بگیرد مدیریت ضعیف خود را با سناریویی که طراحی کرد، می خواست لاپوشانی کند.

از طریق وزارت ورزش دنبال می کنیم
شما به سایت باشگاه نساجی قائمشهر سربزنید متوجه می شوید که در نامه ای منتشر کرده اند تمام تیم هایی که کمک کرده اند را لاک گرفته اند و فقط تیم ما را های لایت کردند.
اگر فدراسیون فوتبال تکلیف این ماجرا را روشن نکند ما مجبوریم که از طریق وزارت ورزش جریان را پیش ببریم تا هرچه زودتر از اتهامات مبرا شویم.

دیدگاه‌ها