کد خبر : 1243613 | 09 خرداد 1394 ساعت 14:45 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

به لیگ برتر صعود می کنیم

نظیف کار:داوران تحت فشار قرار گرفتند

مدافع تیم مس کرمان معتقد است با تمریناتی که در طول هفته با تیم داشتند، آمادگی کامل برای دیدار مقابل استقلال خوزستان دارند.

نظیف کار:داوران تحت فشار قرار گرفتند
به گزارش "ورزش سه"، علی نظیف کار در رابطه با بازی های تیم مس کرمان گفت: تمرینات خوبی را این هفته پشت سر گذاشتیم و آماده بازی برگشت با تیم استقلال خوزستان هستیم تا بتوانیم با پیروزی در مقابل این تیم، مس را بار دیگر به لیگ برتر برگردانیم. ما در بازی های نیم فصل اول بدشانسی آوردیم و 6 بازیکن مان را از دست دادیم، به همین دلیل در حد انتظار ظاهر نشدیم اما در نیم فصل دوم و با تقویت تیم توانستیم آن تیمی باشیم که مردم کرمان می خواهند و در نهایت خودمان را به پلی آف برسانیم.

وی ادامه داد: حیف است تیم مس بالا نیاید، تیم ما از نظر فنی و برنامه ریزی و هماهنگی اعضای تیم با یکدیگر یکی از بهترین تیم های لیگ بود، بهرحال همانطور که می بینیم خیلی از تیم های حتی لیگ برتری از نظر امکانات دچار مشکل هستند اما تیم مس تا اینجا مشکلی نداشته است،.

نظیف کار ادامه داد: تیمی که در پلی آف بازی می کند یعنی از آخرین شانس خود برای حضور در مرحله بالاتر دارد استفاده می کند، من فکر می کنم در این بازی ها داورانی که بازی را قضاوت می کنند باید از دقت بالایی برخوردار باشند، متاسفانه در دوبازی اخیر تیم مس، اشتباهات تاثیرگذار داوری برعلیه این تیم اتفاق افتاد. در بازی رفت مقابل مس رفسنجان و در بازی رفت در مقابل استقلال خوزستان، داورهای این دو بازی ، به استناد کارشناس برنامه لیگ یک، یک گل صدردرصد را برای ما نگرفتند.

مدافع تیم مس کرمان در پایان گفت: متاسفانه آنقدر روی تیم ما تمرکز کرده اند و جو را برعلیه تیم مس کرده اند که در دو بازی اخیر، دو اشتباه داوری در گرفتن گل سالم بر ضرر تیم ما به وجود آمد. متاسفانه همانطور که دیدیم آنقدر داوران را تحت فشار قرار گرفتند که با استرس قضاوت می کردند. امیدوارم در شرایط حساسی که تیم ما دارد داوران با تمام وجود و با تمرکز بالا به قضاوت بپردازند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

دیدگاه‌ها