کد خبر : 1243895 | 10 خرداد 1394 ساعت 18:45 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

آقای فرکی دست داد و به عهدش پایبند ماند

خلیلیان: هدف سپاهان کسب سه گانه است

مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سپاهان در جلسه ای سه ساعته با حسین فرکی برای ادامه همکاری با وی به توافق رسید.

خلیلیان: هدف سپاهان کسب سه گانه است
به گزارش "ورزش سه"، خلیلیان که ماموریت اول خود را با موفقیت به اتمام رسانده درباره ادامه همکاری با سرمربی تیم قهرمان لیگ می گوید : طی هفته گذشته ملاقات خصوصی ای با هم داشتیم شرایط مختلفی را با هم به بحث گذاشتیم و امروز به توافق نهایی رسیدیم . این را هم بگویم که چون ما با آقای فرکی دست داده بودیم ،ایشان با درایت و ذکاوت و سعه صدری که داشت ،به قراردادش پایبند ماند . حتی از بزرگان کشور با ایشان در تماس بودند ، اما ایشان هیچ پرانتزی هم باز نکردند و به قول شان پایبند ماندند.

مدیرعامل سپاهان درباره جلسه امروز با حسین فرکی گفت : جزییات متعددی را مورد بحث و بررسی قرار دادیم با حضور آقای نیکفر رییس هیئت مدیره . آقای فرکی برنامه مدونی با تاریخ و ساعت ؛ (البته درفت اولیه را) ارائه دادند . پیشنهادهای ایشان در راستای آماده سازی تیم و اوضاع کادرفنی و ایده هایی که برای ارتقای سطح ما ، از نظر وسیله وتجهیزات و نیروی انسانی داشتند و ما هم خودمان مکلف می دانیم به اینکه نیازهای ایشان را برآورده کنیم .

وی درباره پیش بینی فصل اینده لیگ هم گفت : فوتبال همیشه هیجان ها و التهابات خود را خواهد داشت اما وزن آقای فرکی غلبه می کند به همه این مسائل .این برای ما خیلی مهم است که امسال ایشان از ابتدای فصل با ما کار می کند .البته ما مغرور نیستیم و اگرچه ما خیلی جلو هستیم ولی ممکن است یک باشگاه نوظهوری بیاید جلو که از ما هم بهتر باشد . البته امیدواریم شرایط برای سپاهان خوبتر از همیشه پیش برود و خب پیش بینی و هدف امسال ما سه گانه و فتح هر سه جام است . ماموریتی که در شخصیت باشگاه ماست .

او درباره مشی کلی سپاهان و موفقیت این باشگاه در همه سال ها گفت : همه ما اساتیدی داشتیم که می گفتیم که با شلوغ کردن ضربه می زنیم به خودمان نمونه حرف ایشان آقای ولاسکو سرمربی والیبال بود که اقیانوسی بودند از علم و چقدر بدون تنش کارشان را پیش می برند . البته من قصد مقایسه ندارم و به خودم حتی نمره خوب هم می دهم چون سپاهان لایق بهتر از این هاست . این تیمی است که امیدواریم بتواند قهرمان اسیا بشود . پیش از این هم البته ما 9 کاپ برده ایم که نشان می دهد مدیران قبل من تلاش زیادی کرده اند و من دست همه آنها را می بوسم . ما همه آمده ایم و رفته ایم و اصل باشگاه بوده ؛ محور اصلی . همه زیرمجموعه ای هستیم از نام بزرگ سپاهان و ان شاءالله این اتحاد را حفظ کنیم .

دیدگاه‌ها