کد خبر : 1244444 | 13 خرداد 1394 ساعت 14:06 | 72.3K بازدید | 0 دیدگاه

نظری:

دوست دارم جایی بروم که رجب‌زاده مربی‌اش باشد

مهدی نظری که نیم فصل دوم در پدیده توپ می زد اظهار نظر جالبی در مورد تیم سابقش فجر سپاسی می کند، با او گفت و گویی درمورد پدیده، فجر و شرایط خودش انجام دادیم.

دوست دارم جایی بروم که رجب‌زاده مربی‌اش باشد
به گزارش "ورزش سه"، نظری در مورد اینکه اسناد و‌مدارک سهام هایشان را از باشگاه پدیده گرفتند یا خیر گفت: دو،سه نفر از بازیکنان تیممان گرفته اند ولی چون من هنوز به باشگاه پدیده نرفته ام تا برگه تسویه حساب مالی را امضا کنم مدرک‌ سهام را به من نداده اند،این هفته برای گرفتن این برگه به مشهد می روم.

او در مورد شرایط حال حاضر پدیده ادامه داد: در پدیده که فعلا هیچ چیز معلوم نیست و نمی دانیم سرمربی کی هست کی نیست ولی این را بگویم که حیف است مرزبان را از دست بدهیم،او با شرایط سخت بچه ها را دور هم جمع کرد،آقا مجتبی با اینکه در باشگاه سمت ندارد و سرپرستمان نیز کمک های زیادی کردند.

این بازیکن که از تیم فجر سپاسی شناخته شد با اشاره به اینکه فجر در بازیکن سازی نسبت به سال های قبل ضعیف تر عمل کرده گفت: فجر سپاسی در این دو سالی که در لیگ برتر نبوده کم تر مطرح شده و نسبت به سالیان قبل بازیکنان کم تری را به فوتبال مملکت تقدیم کرده اما باید به سرمربی این تیم آقای کلانتری هم حق داد زیرا دستشان با وجود مسائلی که برای بازیکنان سرباز پیش آمد خالی شد ولی او زحمات خیلی زیادی برای فجر کشید.

وقتی از نظری سوال شد که ممکن است دوباره به فجر بازگردد یا خیر پاسخ داد: روز بازگشتم مشخص نیست اما دوست دارم همزمان با سرمربیگری مهدی رجب زاده باشد. دوست دارم اگر بروم، فجر لیگ برتری باشد،یک مسئله دیگر اینکه من خیلی دوست دارم جایی بازی کنم که رجب زاده سرمربی اش باشد در ضمن به او بابت قهرمانی تیمشان تبریک می گویم،هم ذوب آهن و هم نفت بازی قشنگی ارائه دادند بخاطر رجب زاده خیلی خوشحال شدم ذوب آهن قهرمان شد و بخاطر منصوریان دوست داشتم نفت تهران قهرمان شود.

وی در پایان افزود: شیراز جایی نیست که بخواهند بازیکن را کوچک کنند و در اینجا باریکن نان فوتبالی که بازی می کند را می خورد نه برشی که دارد کسانی که در شیراز فوتبال بازی کرده اند واقعا لذت برده اند ،جا دارد از تماشچیان فجر تشکر کنم که اگر نبودند من مهدی نظری نمی شدم من به یک دلیل دیگر نیز به فجر علاقه مندم و آن هم شهید سپاسی است که نامش بر روی تیم است در شیراز که بودم قبل از بازی ها سر مزار ایشان می رفتم و رخصت می گرفتم هنوز هم وقتی به شیراز می آیم سر خاکشان می روم و فاتحه ای می خوانم،در پایان از هواداران عزیز مشهدی ممنون هستم که امسال به بهترین شکل حمایتمان کردند.

دیدگاه‌ها