کد خبر : 1244708 | 15 خرداد 1394 ساعت 15:49 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعضای هیئت مدیره تا تغییرات کاری نمی کنند

توفیقی: نظر هیئت انتخاب، سرمربی خارجی است

خبر انتخاب برنارد سیموندی فرانسوی به عنوان گزینه اصلی کمیته انتخاب، از سوی دو عضو این کمیته تایید شده است و منصور پورحیدری و حسن روشن در محافل مختلف نام او را به عنوان سرمربی بعدی آبی ها اعلام کرده اند.

توفیقی: نظر هیئت انتخاب، سرمربی خارجی است
به گزارش "ورزش سه"، پندار توفیقی عضو هیئت مدیره آبی پوشان در واکنش به این خبر به خبرنگار ما می گوید: تا آنجایی که من می دانم خبری نیست. 10 اسم دست اعضای کمیته انتخاب سرمربی باشگاه استقلال  است و یکی از این جمع  هم آقای سیموندی است.

در این لیست از تا جمال حاجی تا  یورچیچ  و اسکوچیچ هست. رزومه ها دست آقایان است وقرار شده گزینه نهایی فردا به آقای افشارزاده گفته شود تا ایشان برود پیش آقای سجادی و آنجا در صورت موافقت ایشان و تامین منابع مالی یک گزینه مطرح شود.

توفیقی ادامه می دهد: هیچ گزینه اصلحی در این بین وجود ندارد چون جلسه نهایی فرداست. البته ممکن است همین جمعی که آقای افشارزاده تعیین کرده به یک نفر به اجماع برسند و سرمربی هم انتخاب بشود.

او درباره شکل اداره تیم در آینده و تغییرات احتمالی هم می گوید: آقای دکترسجادی گفته بود که هیئت مدیره تغییره می کند. البته نگفته بود چندنفر اما این جمله کفایت می کرد که هیئت مدیره جدید تعهدی ایجاد نکند و اعضای هیئت مدیره تا زمان تعیین تکلیف هیئت مدیره جدید کاری نخواهند کرد.

او درباره انتخاب احتمالی علیرضا منصوریان هم می گوید: آقای نجف نژاد هم با منصوریان به عنوان یک گزینه صحبت کرده بود. اما آنچه که از جلسات می شنویم تمایل به سرمربی خارجی است. آقایان نیمکت استقلال را بزرگ می بینند که درست هم هست و سرمربی خارجی از رایکوف مثال می زنند و به دنبال یک آدمی می گردند برای یک تحول. این گروه  دنبال یک مربی نسبتا جوان هستند تا واقعا یک تغییر بزرگ اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها