کد خبر : 1244930 | 16 خرداد 1394 ساعت 16:24 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی در کسوت مربیگری لذت دیگری دارد

فنایی: ما از لحاظ فوتبالی بالاتر از نفت بودیم

داوود فنایی مربی دروازه بانهای ذوب عنوان کرد هنوز هیچ کس از باشگاه برای تمدید قرار داد با او مذاکره نکرده است.

فنایی: ما از لحاظ فوتبالی بالاتر از نفت بودیم
فنایی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من احترام خاصی برای نفت قائل هستیم اما اینکه بگوییم نفتی ها به دلیل خستگی نتیجه را به ذوب واگذار کردند درست نیست چون این تیم غیر از بازیهای آسیایی که شرایطش فرق می کند. در ایران در دو ماه اخیر تنها به ذوب نتیجه را واگذار کردند وقتی تیمی در دو بازی می تواند به حریف قدرتمند خودش 8 گل بزند، ما از لحاظ فنی و فوتبالی بالاتر از نفت بودیم.

او ادامه داد: من در کسوت بازیکن تجربه قهرمانی داشتم. ولی در کسوت مربیگری قهرمان شدن، لذت دیگری داشت. من چندین سال با تیمهای پایه کار کردم و در لیگ دومین سال کاری من به عنوان مربی بود. خیلی خوشحالم که ذوب به طور مستقیم می تواند به آسیا برود.

وی افزود: امسال فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. کار کردن در شهرستان و دور از خانواده خیلی سخت است. امسال همه تلاشمان را کردیم که تمام هوش و حواسمان روی کارمان متمرکز باشد و خدا را شکر جواب هم گرفتیم.

فنایی در مورد ادامه همکاری با ذوب آهن، گفت: صحبتهایی مبنی بر ادامه همکاری با ذوب آهن شده است ولی در حال حاض2ر تیم در تعطیلات است و هنوز هم هیچ کس به صورت رسمی برای تمدید قرارداد با من صحبتی نکرده و من هم برنامه ای به باشگاه نداده ام.

مربی دروازه بانهای ذوب ادامه داد: با توجه بهاینکه در فصل آینده ذوب باید در آسیا هم بازی کند باید بگویم شرایط سخت تر از این فصل می شود. ما تیم خوب و نفرات قابلی داریم و فکر می کنم با اضافه شدن 4،5 بازیکن شرایط ما بهتر هم خواهد شد. همانطور که نفت چنین کاری را انجام داد.

فنایی در مورد لیست تیم ملی، گفت: به عقیده من طبیعی بود که از ذوب تنها یک بازیکن به تیم ملی دعوت شود. چون ما درگیر بازیهای بودیم و کی روش هم برای انتخاب نهایی نیاز داشت که مدتی عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشته باشد. اما این مساله چیزی از ارزشهای بازیکنان ما کم نمی کند.

دیدگاه‌ها