کد خبر : 1245227 | 17 خرداد 1394 ساعت 21:00 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی بدنسازی و پرورش‌اندام قهرمان آسیا شد

تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

تیم ملی بدنسازی و پرورش‌اندام قهرمان آسیا شد

به گزارش "ورزش سه"، چهل و نهمین دوره رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی آسیا امروز با کسب عنوان قهرمانی توسط ملی‌پوشان ایران در ژاپن به پایان رسید. ایران در این مسابقات با کسب 6 مدال طلا، 3 نقره، یک برنز و یک عنوان چهارمی عنوان قهرمانی را در بین 26 کشور جهان و 170 ورزشکار حاضر در رقابت‌ها از آن خود کرد.


ملی‌پوشان کشورمان در روز پایانی مسابقات در حالی به رقابت با حریفان پرداختند که هر 11 ورزشکار ایرانی حاضر در رقابت‌ها برای اولین بار در تاریخ این رشته به فینال راه یافته بودند. فینال مسابقات نیز با درخشش نمایندگان کشورمان همراه بود به طوری‌که 10 ورزشکار از جمع 11 ملی‌پوش موفق به کسب مدال شدند و یک نفر نیز عنوان چهارمی را از آن خود کرد.


اسامی مدال آوران ایران به شرح زیر است:

70 کیلوگرم: هادی محمدی مدال برنز

75 کیلوگرم: فرهاد اسدنژاد مدال طلا

80 کیلوگرم: سجاد نیکنام مدال طلا

85 کیلوگرم: امیرحسین سعادت نیا مقام چهارم

90 کیلوگرم: یاسین امانی‌پور طلا، حمید لکزایی نقره

95 کیلوگرم: جعفر غفارنژاد طلا، آیت نجد باقری نقره

100 کیلوگرم: پوریا پایون مدال طلا

100+ کیلوگرم: محسن صمدی مدال طلا و علی‌اصغر کابلی مدال نقره


در همین رابطه رضا سلطانی مدیر تیمهای ملی و سخنگوی فدراسیون که در چهل و نهمین دوره از این مسابقات به همراه این تیم بود گفت: تیم اعزامی با کمک خداوند متعال و همت والاى بچه ها با کسب٦ مدال طلا، ٣ نقره، ١ برنز بر سکوى اول آسیا همانند گذشته تکیه زد. این پیروزى بزرگ را به خانواده بزرگ پرورش اندام و همه عزیزانى که در سا لیان گذشته باعث برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان شدند را تبریک عرض می‌کنیم.


سلطانی در ادامه می گوید:تیم ملى پرورش اندام ایران براى چندمین سال متوالى در چهل نهمین دوره مسابقات آسیایى ifbb ٢٠١٥ در میان ٢١ کشور وبا حضور ١٧٠ ورزشکار قهرمان آسیا شد.

مدیر تیمهای ملی در پایان می گوید: در چهل و نهمین دوره از این مسابقات که به میزبانی ژاپن برگزار شد عزیزان زیادی برای سرافرازی نام ایران زحمت کشیدند مربیان ما در این دوره على تبریزى، وحید اکبر زاده، داور همراه امید جبلى، به همراه ناصر پور علیفرد‌، رییس فدراسیون که انصافاً زحمات زیادی برای بچه ها کشیدند و به عنوان رییس فدراسیون تمام تلاش خود را برای تهیه امکانات و موفقیت بچه های تیم انجام دادند.

دیدگاه‌ها