کد خبر : 1245370 | 18 خرداد 1394 ساعت 16:22 | 69.9K بازدید | 2 دیدگاه

رمزگشایی از حرفهای نژادفلاح

کدام بازیکنان پرسپولیس تعصب ندارند؟

محمدحسین نژادفلاح امروز در مصاحبه ای اعلام کرد کسانی که به دنبال پول هستند بهتر است قرارداد خود را تمدید نکنند و به دنبال تیم دیگری برای ادامه فوتبال شان باشند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین نژاد فلاح که در مدت حضور خود نتوانسته مشکلات مالی تیمش را با توجه به موعد خصوصی سازی این تیم برطرف کند امروز در مصاحبه ای انتقادات خود را روانه بازیکنانی کرد که در طی روزهای گذشته خواهان مشخص شدن وضعیت خود برای فصل آینده شده اند و در این ارتباط خواهان تسویه حساب باشگاه برای تمدید قرارداد با پرسپولیس شده اند.

نژادفلاح البته در مصاحبه خود از این بازیکنان خواست تا با واژه احساسی هوادار، طرفداران این تیم را به نوعی سرکار نگذارند و ادعای پرسپولیسی بودن نکنند و در عمل با عدم دریافت مطالبات شان آن را نشان دهند!

او در ادامه نیز از این بازیکنان خواست تا در صورتی که برای پول حاضر به تمدید با این تیم هستند تکلیف خود را مشخص کنند و تیم دیگری را برای ادامه بازی برگزینند. اما در طول هفته های گذشته بازیکنانی زیادی بودند که با اعلام مشکلات مالی این تیم خواهان مشخص شدن شرایط خود شده اند. محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی و محمد نوری به عنوان بازیکنان باسابقه این تیم از جمله بازیکنانی بودند که در روزهای گذشته با اشاره به مشکلات مالی این تیم خواهان سر و سامان بخشیدن به آن شده اند. اما جمله صریح نژادفلاح که اعلام کرده کسانی که به دنبال پول هستند باید از این باشگاه بروند مطمئنا طی روزهای آینده با واکنش تند این عده مواجه خواهد شد. بازیکنانی که در طول سالیان گذشته علیرغم مشکلات مالی در این تیم حضور داشتند و در این فصل خواسته شان به عنوان بزرگتر تیم این بوده که بازیکنان بزرگی برای موفقیت این تیم جذب شود تا از فشار هواداران کاسته شود.

باید دید نژادفلاح که خود نیز جایگاه محکمی در این تیم ندارد و گفته می شود به زودی ماموریتش در این باشگاه به پایان خواهد رسید با این اظهارنظر جنجالی چگونه شرایط تیم را تحت کنترل خود در خواهد آورد.

دیدگاه‌ها