کد خبر : 1245513 | 19 خرداد 1394 ساعت 13:34 | 39.9K بازدید | 1 دیدگاه

از سجادی بپرسید نه من!

حکم سرپرستی استقلال برایم صادر نکرده‌اند

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اخبار مربوط به حکم سرپرستی مدیریت این باشگاه برای وی تا تعیین تکلیف مدیرت جدید گفت: هیچ حکمی برای من در رابطه با استقلال نزده‌اند.

حکم سرپرستی استقلال برایم صادر نکرده‌اند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، بلاتکلیفی که در پایان فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر فوتبال بر باشگاه استقلال سایه افکنده بود همچنان ادامه دارد و نگرانی‌های زیادی را برای هواداران این تیم به دنبال داشته است. تا جایی که تکلیف مدیریت و کادر فنی این تیم همچنان نامشخص بوده و گمانه زنی‌های متعدد نیز در این باره به جایی نرسیده است.

از سویی دیگر عنوان شده بود که این هیات مدیره جدید باشگاه استقلال در هفته جاری معرفی خواهند شد که این تصمیم هم اجرایی نشده است. در همین حال بهرام افشارزاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد این باشگاه در اسفندماه گذشته برای سه سال به اسپانسر این باشگاه اجاره داده شده است. موضوعی که پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی آن را رد کرده و تاکید بر آن دارد نمی‌توان این باشگاه را اجاره داد.

در این بین برخی منابع از صدور حکم سرپرستی موقت افشارزاده برای مدیریت در باشگاه استقلال خبر داده‌اند تا وی که وسایل شخصی خود را نیز از ساختمان باشگاه جمع آوری کرده بود تا تعیین تکلیف مدیریت جدید باشگاه، همچنان امور جاری استقلال را تحت کنترل داشته باشد.

اما خود افشارزاده این خبر را تکذیب کرد. وی تاکید کرد: هیچ حکمی برای من نزده‌اند و نمی‌دانم این خبرها از کجا نشات می‌گیرد. من باز هم تاکید می‌کنم که در رابطه با استقلال برای من حکمی صادر نشده است.

وی درباره انتخاب هیات مدیره باشگاه هم گفت: این سوال‌ها را دیگر از من نپرسید. هر سوالی دارید از سجادی پیگیری کنید. من درباره استقلال حرفی ندارم و آقای سجادی در این باره حرف می‌زند. من هیچ حرفی در خصوص هیات مدیره استقلال ندارم.

دیدگاه‌ها