کد خبر : 1246121 | 22 خرداد 1394 ساعت 17:39 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

نفرزاده: روسیه همان تیم دست نیافتی نیست

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران معتقد است روسیه تیم همیشگی و دور از دسترس نیست و می توان با یک بازی هماهنگ تر نسبت به گذشته مقابل آنها پیروز شد.

نفرزاده: روسیه همان تیم دست نیافتی نیست
به گزارش "ورزش سه" فرهاد نفرزاده در مورد بازی شنبه شب ایران مقابل روسیه گفت: « روسیه همیشه تیم خوبی بوده است و حتی بازیکنان درجه 3 آنها هم می توانند نمایش خوبی داشته باشند اما این روسیه دست نیافتنی نیست. آنها مقابل لهستان بسیار بد و در بازی با آمریکا معمولی بازی کردند و نشان دادند که می توان مقابل آنها پیروز شد. این حرف به آن معنی نیست که شانس ایران برای پیروزی در بازی فردا بیشتر یا کمتر است اما نباید به این موضوع هم تمرکز کرد که این روسیه همان تیمی است که تا به حال موفق به پیروزی مقابل آنها نشدیم.»

او از سرویس به عنوان یکی از ابزارهای پیروزی مقابل روسیه نام برد و چینین دلایلی داشت: « فاکتور دفاع و دریافت همیشه در تیم ایران یک عدد مشخصی داشته است و نمی توان با پشتوانه این دو تکنیک پیش رفت اما موضوعی که ایران را از روسیه متمایز می کند سرویس است. ایرانی ها همیشه خوب سرویس می زنند و حداقل در این تورنمنت از روس ها بهتر بود و بنابراین می توان با زدن سرویس های خوب دریافت تیم را برهم بریزیم تا آنها در حمله کم توان شوند. نتیجه این بازی می برای دو تیم مهم است و هم ایران و هم روسیه دلخوش به صعود هستند و من معتقدم شانس و حق تیم ما و حریفش در دیدار فردا برای صعود از لهستان بیشتر است. روسیه به هر دلیلی که شاید مهمترین آن لیگ طولانی اش باشد در کار گروهی خوب نشدند و فاصله کم بین اتمام لیگ داخلی و شروع لیگ جهانی کار هماهنگی را برای آنها سخت کرده است.»

دیدگاه‌ها