کد خبر : 1246338 | 23 خرداد 1394 ساعت 17:59 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

نظری: وضعیت مرزبان فردا قطعی می شود

مهاجم فصل گذشته پدیده مشهد می‌ گوید امسال جایی را برای فوتبال بازی کردن انتخاب می‌ کند که بتواند از آن تیم بار دیگر به تیم‌ملی راه پیدا کند.

نظری: وضعیت مرزبان فردا قطعی می شود
به گزارش "ورزش سه"، مهدی نظری در مورد اینکه مدارک سهامی که به جای پول به بازیکنان پدیده داده اند را دریافت کرده یا خیر گفت: من هنوز برگ سهام را نگرفته ام، انشاالله این هفته به باشگاه پدیده می‌ روم و با امضای برگه تسویه حساب مدرک سهامم را می‌ گیرم.

او در پاسخ به این سوال که فصل پانزدهم را در پدیده می‌ ماند یا خیر ادامه داد: مشخص نیست. این را بگویم که ما دوست داشتیم آقای مرزبان بماند. قرار بود امروز وضعیت ایشان در تیم مشخص شود اما فکر کنم تا فردا خبر قطعی را بدهند. انشاالله که آقای مرزبان در پدیده بماند.

این بازیکن هدفش برای سال آینده راهیابی به تیم‌ملی است، در این باره ادامه داد: من دارم انفرادی تمرین می‌کنم سعی و تلاشم این است که فصل آینده دوباره به تیم‌ملی برگردم چون من در زمان بازی های غرب آسیا نیز در تیم‌ملی حضور داشتم. از صمیم قلبم می‌ خواهم که دوباره به تیم‌ملی برگردم. خیلی خوشحالم که آقای کی‌روش در بازی با ازبکستان به یکسری جوان میدان داد و نتیجه هم گرفت فقط حسرت خودم که چرا من در بین آن جوان ها نبودم ولی سعی و تلاشم را می‌ کنم.

نظری که زمانی در استقلال تهران توپ می‌زند با ابرازنگرانی نسبت به وضعیت تیم قبلی اش در این باره افزود: به هر حال همه استقلالی ها ناراحت تیمشان هستند و من هم یکی از آنها هستم. معتقدم که نباید مربی خارجی به استقلال بیاید، مربی ایرانی بهترین گزینه است. اگر آقای قلعه‌نویی بماند که چه بهتر ولی اگر او قصد رفتن دارد، به نظر من آقای منصوریان می‌ تواند گزینه خیلی خوبی برای هدایت استقلال باشد. او می‌ تواند تیم را به ثبات شخصیت برساند.

دیدگاه‌ها