کد خبر : 1246526 | 24 خرداد 1394 ساعت 16:51 | 26.3K بازدید | 3 دیدگاه

با بی‌اخلافی‌ها در پرسپولیس برخورد شدید می‌کنیم

نژادفلاح: با برانکو تعامل داریم و شکایت نمی‌کند

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در تماسی که امروز با برانکو ایوانکوویچ داشته شرایط تیم را برایش تشریح کرده و او قصد شکایت از این تیم را با توجه به مطالباتش ندارد.

نژادفلاح: با برانکو تعامل داریم و شکایت نمی‌کند
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین نژادفلاح درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه امروز تماس تلفنی با برانکو ایوانکوویچ داشتیم و درباره همه مسائل مربوط به تیم و اقدامات انجام شده صحبت کردیم. در این تماس تلفنی از برانکو در مورد زمان بازگشتش به ایران پرسیدیم که او اعلام کرد در تاریخ 28 خرداد راهی تهران خواهد شد. همچنین درباره اردوهای پیش روی خارج از کشور و بازیکنانی که با آنها برای تمدید قرارداد صحبت داشتیم و همچنین آخرین وضعیت دستیاران برانکو و اینکه چه زمانی به تهران خواهد آمد، با سرمربی تیم‌مان صحبت کردیم.

او ادامه داد: ما با برانکو از همان ابتدا در ارتباط بودیم و اقداماتی که انجام دادیم با نظرات او بود. در حال حاضر منتظر این هستیم که با مساعدت سجادی بتوانیم پرداختی به کادر فنی و بازیکنان داشته باشیم. مشکل اصلی ما همین مسئله است و انشاءالله تا پایان هفته این مشکل حل خواهد شد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برانکو پرسپولیس را تهدید به شکایت از فیفا کرده بود، گفت: متاسفانه در نبود برانکو حرف و حدیث زیادی مطرح شد. مطمئنا اگر خودش در ایران بود هیچ یک از این حرف و حدیث‌ها به وجود نمی‌آمد. وقتی کسی نیست نباید چنین نقل قول‌هایی از وی شود. برداشت‌ها از این مسائل نیز مختلف بود.

نژادفلاح با اعلام اینکه مذاکره با بازیکنان با نظر مستقیم برانکو بوده ادامه داد: ما از ابتدا بنا نداشتیم خلاف میل برانکو بخواهیم بازیکنی را حفظ یا جذب کنیم.

نژادفلاح در ادامه اعلام کرد تمام بازیکنان مدنظر این تیم با نظر مستقیم برانکو وارد مذاکره شده‌اند: در زمانی که برانکو در ایران حضور نداشت، بازیکنانی که با او هماهنگ شده بود را به باشگاه دعوت کردیم تا بر مبنای تفکرات برانکو تیم فصل آینده‌مان را ببندیم. باید از همین جا اعلام کنم که با هیچ بازیکنی غیر از بازیکن مدنظر برانکو مذاکره نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: زمانی که می‌خواستیم برانکو را به ایران بیاوریم منتقدان می‌گفتند برانکو سرمربی تیم ملی بوده و لیگ را نمی‌شناسد اما خوشبختانه دیدیم که برانکو هم بازیکنان پرسپولیس و هم بازیکنان لیگ ما را به خوبی می‌شناخت.

نژادفلاح با اعلام اینکه مذاکره با بازیکنان با نظر مستقیم برانکو بوده ادامه داد: ما از ابتدا بنا نداشتیم خلاف میل برانکو بخواهیم بازیکنی را حفظ یا جذب کنیم.

نژادفلاح درباره وضعیت اسپانسرینگ این باشگاه نیز گفت: باید وزارت ورزش رضایت وزارت اقتصاد را حاصل کند. شاید وزارت نسبت به تعیین اسپانسر اقدام کند و شاید هم به ما محول کند. من دیده ام سجادی نشست های فراوانی با اشخاص و شرکت ها گذاشته است، خوشبختانه ما مشکل اسپانسر نداریم. شما دیدید در مزایده ما سه، چهار خریدار داشتیم. چندین اسپانسر هم سراغ ما آمدند که ما آنها را به وزارت ورزش معرفی کردیم. ما در زمینه اسپانسر مشکل نداریم. باز لازم است از اراده سجادی در زمینه حل مشکلات سرخابی تشکر کنم و امیدوارم در کنار هم در جهت سیاست باشگاه حرکت کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت قرارداد اسپانسرهای قبلی پرسپولیس تصریح کرد: اسپانسر قبلی قراردادش تا برج 4 است و به زودی تمام می شود. یعنی متمم قراردادش تمام می شود. اصل قرارداد آن تمام شده است. لذا ما اسپانسر دیگری در فصل گذشته نداشتیم. ما چند بار لباس ها را فروختیم. مثلا به بانک انصار، کاشی پرسپولیس یا پرشین خودرو که اینها به عنوان آورده اسپانسر تلقی می شوند که یک وقت اسپانسر حق شکایت نداشته باشد. ما از شرکت بهنام پیشرو برای این کار مجوز گرفتیم.

نژادفلاح درباره حضور محمد پنجعلی به عنوان مدیر آکادمی پرسپولیس گفت: پنجعلی هم مثل بسیاری از بازیکنان پرسپولیس برای ما قابل احترام است. وی کاپیتان پرسپولیس بوده، در تیم منتخب آسیا بوده و یکی از کسانی بوده که در ارکان مختلف باشگاه حضور داشته و مدیر تیم های پایه و بزرگسالان بوده است. ما از ایشان خواهش کردیم در تیم باشند و امروز پاسخ مثبت خودشان را اعلام کردند و ما ایشان را به عنوان رییس آکادمی پرسپولیس معرفی کردیم. من حق خودم می دانم درباره سرمربی تمام تیم های پایه اقدام کنم ولی حتما از مشورت آقای پنجعلی استفاده می کنم.

وی ادامه داد:امروز هم پیشنهادات ایشان را خواستم و به وی تاکید کردم حق باشگاه است درباره سرمربی تیم اقدام کند. ضمن اینکه ما یک رویه ای را ایجاد کرده ایم که تحت هیچ شرایطی از بازیکنان شهرستانی تست نمی گیریم و بازیکن شهرستانی را در تیم پایه نمی پذیریم. شاید یک بازیکن شهرستانی در تست نمره 70 بگیرد اما وقتی به تهران بیاید از حمایت خانواده برخوردار نیست و این باعث افت وی می شود. شهر تهران بزرگ است و شهرستانی ها دچار تضاد فرهنگی می شوند و این امر روی کیفیت آنها تاثیر می گذارد به همین خاطر بنای ما بر این است که بازیکنان تهرانی به خدمت بگیریم. حتی اگر بازیکن تهرانی در تست نمره 40 بگیرد پس از مدتی نمره اش 70 خواهد شد اما اگر شهرستانی 70 بگیرد به دنبال مشکلاتی که در تهران برایش پیش می آید بعد از مدتی نمره اش 40 خواهد شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به قولی که گفتید عمل می کنید و برانکو را برمی گردانید و حالا برنامه های آتی اش چیست توضیح داد: کار اساسی که باید می کردیم انتخاب یک مربی خوب و درباره مسائل مالی بود. من اطمینان می دهم در طول فصل مشکلات مالی نخواهیم داشت. با توجه به ظرفیت های بسیار بالایی که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد هر کسی که وارد شود می تواند به درآمد برسد. معاونت اقتصادی با بسیاری از افراد وارد مذاکره شده است و اطمینان می دهم مشکل اقتصادی نخواهیم داشت. قدم بعدی حفظ بازیکنان است. این مساله یک کار گروهی است. شما نگاه کنید بسیاری از تیم هایی که قهرمان می شوند تغییر و تحولات در آنها در حداقل میزان ممکن است. در حالی که در ایران در فصل نقل و انتقالات 60،70 درصد بازیکنان تغییر می کنند لذا بنای ما این است که بازیکنان خوبمان را حفظ کنیم. مثلا صحبت از طارمی است. ما تلاشمان این است نگذاریم بازیکنی که نیاز داریم از تیم جدا شود مگر آنکه بازیکن با توافق کادر فنی جدا شود.

وی افزود: ما برای هر پستی گزینه های خوبی را پیش بینی کرده ایم. فکر می کنم از بازی اول در کورس قهرمانی هستیم. ما از بازی اول مثل یک فینال نگاه می کنیم. امیدواریم با توجه به شروع به موقع تمرینات و فصل آماده سازی در کورس قهرمانی باشیم. البته همه می دانند که فوتبال در سال های اخیر از انحصار استقلال و پرسپولیس درآمده و در اختیار تیم های صنعتی درآمده که ثبات داشتند و از نظر اقتصادی مشکلی نداشتند. امیدواریم به هدفی که خواسته هواداران است، برسیم. بودن ما برای گذران وقت نیست و برای شادی هواداران آمده ایم که چیزی که هوادار را شاد می کند قهرمانی است.

نژادفلاح در خصوص مشکل اخلاقی یکسری از بازیکنان اضافه کرد: بداخلاقی ها دیگر در دوران برانکو دیده نشد. هم برانکو کارش را خوب بلد است و هم ما می دانیم که باید از مربی تحت هر شرایطی حمایت کنیم. من یک بار گفتم اگر مربی تمام 11 بازیکن را اخراج کند من حمایت می کنم. ما در نقل و انتقالات نگاه اخلاق محور و شخصیت محور داریم. باید کسی به پرسپولیس بیاید که در شان باشگاه باشد. به همان اندازه که به گل زدن و شرایط فنی نگاه می کنیم به اخلاق بازیکن هم نگاه خواهیم کرد. تیم با این خصوصیات به پرواز درمی آید و هر کدام از این ویژگی ها نباشد تیم به پرواز درنمی آید.

دیدگاه‌ها