کد خبر : 1246668 | 25 خرداد 1394 ساعت 11:51 | 13.3K بازدید | 4 دیدگاه

خلیلیان: دیگر تمایلی به سوپرجام نداریم

مدیرعامل سپاهان درباره برگزاری سوپر جام فوتبال، گفت: با توجه به اینکه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از قهرمان لیگ و جام حذفی تقدیر نکرد، راغب به انجام بازی سوپرجام نیستیم.

خلیلیان: دیگر تمایلی به سوپرجام نداریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهرزاد خلیلیان درباره نظر این باشگاه برای برگزاری سوپر جام فوتبال در آغاز لیگ پانزدهم، اظهار کرد: باشگاه سپاهان علاقه‌مند به برگزاری این مسابقه میان دو تیم اصفهانی بود اما با توجه به اینکه سازمان لیگ به تعهدات خود عمل نکرده و حتی بعد از قهرمانی سپاهان در لیگ برتر و ذوب‌آهن در جام حذفی، فدراسیون از این دو تیم تقدیر یا جوایزی را اهدا نکرد، راقب به انجام بازی سوپرجام نیستیم. در همه جای دنیا از تیم قهرمان تقدیر می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان همچنین در واکنش به تلاش باشگاه تراکتورسازی برای جذب مهدی شریفی، به عنوان بازیکن - سرباز تاکید کرد: او فعلا دانشجو بوده و درسش تمام نشده است، از این‌رو لزومی ندارد که در این مقطع به سربازی برود. از طرفی شریفی عاشق سپاهان است و علاقه ندارد در تیم دیگری جز سپاهان بازی کند. در این مقطع از فصل که رفت‌و‌آمد در باشگاه‌ها زیاد است، مطالب این چنینی را تا زمانی که نهایی نشده، باور نکنید. باشگاه سپاهان هم در آرامش کار خود را برای جذب بازیکن انجام می‌دهد.

خلیلیان درباره مقدار هزینه‌های سپاهان با توجه به سقف بودجه لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: سقف بودجه لیگ برتر 15 میلیارد تومان است و سپاهان با توجه به شرایط ویژه و هزینه تیم‌های پایه و بزرگسالان، حدود 18 میلیارد تومان خرج کرده است.

وی در واکنش به ادعای مهدی تاج رییس سازمان لیگ مبنی بر اینکه استقلال و سپاهان از سقف بودجه تخلف کرده‌اند، گفت: ممکن است تخلف صورت گرفته باشد اما باشگاه سپاهان تاکنون شفاف عمل کرده و دیوان محاسبات، کارخانه فولاد مبارکه و ... بسیار سخت پی‌گیر این موضوع هستند. سقف بودجه در آسیا هم وجود ندارد و فقط مانع از حضور قدرتمند تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.

مدیرعامل سپاهان با بیان اینکه در موضوع تجاوز از سقف بودجه باشگاه، در مجموعه سپاهان تخلف صورت گرفته و آن‌ها هم این موضوع را قبول دارند، افزود: هیچ گونه ابهامی در قرارداد بازیکنان ما وجود ندارد. در تمام دنیا تیم هایی که هزینه بیشتری دارند، گران‌تر می‌شوند و درآمدهایشان افزایش می‌یابد. آنها البته قیمت برندشان را افزایش می‌دهند. باید در ایران به دنبال اهداف بزرگتری باشیم.

وی درباره اعتراض بازیکنان به عدم تسویه حساب سپاهان با آنها، گفت: باشگاه سپاهان نشان داده که همیشه حق و حقوق بازیکنان را به موقع پرداخت می‌کند. متاسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، عدم تعهد سازمان لیگ و صدا‌و‌سیما به پرداخت درآمد باشگاه‌ها، مشکلاتی در پرداخت حقوق بازیکنان پیش آمد اما بازیکنان از این بابت دل نگرانی نداشته باشند. بازیکنان سپاهان تلاش کردند و امسال را با قهرمانی به پایان رساندند و مطمئنا ما هم به تعهداتمان عمل خواهیم کرد.

خلیلیان افزود: باشگاه طبق روال به تعهدات خود عمل کرده و فقط 20 درصد از قرارداد بازیکنان که مربوط به پایان فصل بود باقی مانده است. در صحبت هایی که با سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه داشتم، او قول‌های مساعدی داد تا مشکلات بازیکنان را حل کنیم. امیدوارم که در روز‌های آینده با تحمل و صبر مشکلاتشان حل شود.

مدیرعامل سپاهان درباره مذاکره این تیم با گزینه‌های مدنظر خود برای فصل آینده اظهار کرد: حسین فرکی لیستی را به ما ارایه کرده و ماهم در تلاشیم که انتظارات او را برآورده کنیم. صحبت‌هایی هم با بعضی از بازیکنان صورت گرفته و در روز‌های آینده به نتیجه می رسیم.

خلیلیان همچنین در واکنش به اینکه بودجه این تیم از منابع دولتی تامین می‌شود یا خصوصی، مدعی شد: تمام بودجه سپاهان از طریق منابع خصوصی تامین می شود و از بودجه دولتی استفاده نمی‌کنیم.

دیدگاه‌ها