کد خبر : 1246675 | 25 خرداد 1394 ساعت 12:11 | 40.3K بازدید | 17 دیدگاه

پول کود کمپ را هم نداشتند

رجبی: در استقلال، خیانت اتفاق افتاد

مربی تیم استقلال از بلاتکلیف بودن این تیم در این روزها سخن گفت و عنوان کرد هر روز خبر تازه ای می شنویم و گویا هر یک از اعضای هیات مدیره تیم با یک مربی خاص صحبت می کنند.

رجبی: در استقلال، خیانت اتفاق افتاد
به گزارش "ورزش سه"، رضا رجبی در رابطه با شرایط فعلی تیم استقلال گفت: در حال حاضر که هیچ خبری نیست، اصلا مشخص نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد، فکر می کنم هریک از اعضای هیات مدیره با یک مربی صحبت کرد ه است، متاسفانه می بینیم که بعضی از آقایان هم که هیچ حکمی و رزومه ای ندارند برای تیم دنبال مربی می گردند و تمام تلاش خود را می کنند تا فقط به خاطر منافع خودشان، به باشگاه نزدیک شوند. جالب است که مثلا می شنویم یک مربی گمنام خارجی را رو می کنند و فردای آن روز میرعامل می گوید آقای فلانی نظر خودش را گفته است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه سال گذشته در استقلال اتفاقاتی افتاد و باعث شد تیم نتیجه نگیرد، یکسری آدم ها برای تیم بحث هایی پیش آوردند، قرار بود در نیم فصل بازیکن بگیرند اما آقایان ایران نبودند و این اتفاق برای تیم نیفتاد، بازیکنان 7 ماه پول نگرفتند، ملی پوشان سالم می رفتند و مصدوم برمی گشتند، پول کود کمپ را نداشتند، امیر قلعه نویی در مورد مسائل سکوت کرد،. او صبوری کرد و چیزی نگفت. اگر می خواست حرفی بزند چیزهایی می توانست بگوید که بعضی ها از فوتبال بروند. متاسفانه بزرگترین مسئله تیم، نداشتن آرامش بود. در این تیم خیانتی اتفاق افتاد که باعث نتیجه نگرفتن شد.

رجبی ادامه داد: از کمک قلعه نویی برنامه می خواهند، این یعنی چه؟ پیشکسوت باشگاه می آید سخنگو می شود، خیلی ها دنبال این بودند که تیم نتیجه نگیرد، آنها ابهت باشگاه را پایین آوردند، هیچکدام از اینها قلبشان برای استقلال نمی تپد.

مربی تیم استقلال در ادامه گفت: متاسفانه در فوتبال ما خیلی ها دو پهلو حرف می زنند و با این مدل حرف زدن و کار کردن، همیشه خودشان را روی بورس نگه می دارند، وگرنه مربیانی امثال من که بالاترین مدرک مربیگری را دارند، سال ها در فوتبال پایه کارکردند، سال ها آنالیزور بودند و بعد در فوتبال حرفه ای کارکردند به دلیل اینکه عادت ندارند دو پهلو حرف بزنند به چشم نمی آیند.

وی در پایان گفت: خیلی ها هم مثل من فکر می کنند بازهم امیر قلعه نویی می تواند این تیم را نجات دهد، شاید تنها کسی که می تواند به غیر از وی با تیم نتیجه بگیرد پرویز مظلومی باشد که بازی های مهمی را با این پیروز شده است. بهرحال امیدوارم هر اتفاقی که می افتد در راستای موفقیت این تیم و شاد کردن دل هواداران استقلال باشد.

دیدگاه‌ها